Re: Jakie wnioski?

From: Flyer <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jakie wnioski?
Date: Sat, 26 Apr 2014 17:53:35 +0200

In article <1...@4...net>,
i...@g...pl says...

> Nekrofilia forever :->

Nekrofilia to lekko co innego - nie dość, że obiekt lekko
wanieje to jeszcze jest mocno zimny, o "sflaczeniu" lub
"stężeniu" się nie wypowiadam, bo nie sprawdzałem czy nekrofile
wolą takie "zaraz po"/"jakiś czas po" czy wolą takie "stężone
pośmiertnie na jakiś czas". Tak w ogóle systematyka zboczeń jest
lekko nieprawidłowa, ale z drugiej strony pomaga w diagnozie.

Dwa tygodnie temu [chyba] czytałem wywód saniarisza pogotowia,
który został wezwany do szalejącego męzczyzny. Po otwarciu drzwi
człowiek ten stwierdził, że umarła mu tydzień temu żona - na
środku łóżka leżała martwa koza. Czyli zoofile nie mogą być
jednocześnie nekrofilami, potrzebują ciepła [pochwy ;>], pewnie
reakcji zwierzaka i świadomości życia zwierzaka.

PF