Re: Jako że cisza po świętach ...

Data: 2010-04-06 19:47:07
Temat: Re: Jako że cisza po świętach ...
Od: "Chiron" <e...@o...eu>

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości
news:hpfm58$isg$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> A ja myślę, że każda praca ma swoje dobre i złe strony, czyli takie
> aspekty, które się lubi, i takie, których się nie lubi, ale znosi się je,
> ponieważ lubi się całą resztę albo widzi się sens tej pracy.
> Koleżanka powiedziała Ci szczerze, czego w tej pracy nie lubi, ale to
> jeszcze wcale nie znaczy, że nie była przedszkolanką z powołania, ani że
> była złą przedszkolanką. Chyba że coś innego za tym jeszcze przemawiało.
>
> Lekarz też nie lubi momentów, kiedy mu pacjent umiera na stole
> operacyjnym, a pielęgniarka na pewno nie kocha opróżniania kaczek i mycia
> [...]
Ja to jednak widzę podobnie, jak Ixi. Wiesz- mam taką pracę, że (szczególnie
kiedyś) musiałem być dyspozycyjny 24h/ dobę. Praca mi się podobała- więc jak
ktoś mówił coś w rodzaju: "współczuję- siedzimy tu sobie, środek nocy- a do
ciebie dzwonią z pracy i zaraz być może będziesz musiał jechać"- mówiłem, że
są plusy i minusy, ale praca mi się podoba. Nigdy też sam nie mówiłem, że mi
to przeszkadza (a przeszkadzało). Zaobserwowałem, że ci, którzy narzekają na
swoją pracę- tak naprawdę jej nie lubią. W każdej pracy jest coś, co
pracownikowi się nie spodoba. Jednak patrząc na całość- jak jest zadowolony,
to nie będzie patrzył przez pryzmat tej rzeczy.
Wiesz- to podobnie jak z posiadaniem potomstwa. Możesz powiedzieć, że masz
wspaniałą córkę, podziękować, jak ktoś to zauważy. Możesz też skomentować w
rodzaju: "a wiesz, ile ona robiła kupek, ile razy trzeba ją było
przewijać?". Wydaje mi się, że tak nie komentujesz?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.