Jazda na resztkach?

61. Data: 2016-01-07 14:17:50

Temat: Re: Jazda na resztkach?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2016 13:11:46 -0000 (UTC), masti napisał(a):

> a czemu mam się skupiać na rybie skoro "tradycyjny" jest karp?

Wiesz co - za dużo musiałabym Ci tłumaczyć, a korepetycji za darmo już nie
udzielam.

--
XL
TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

62. Data: 2016-01-07 14:20:58

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Wiesz co - za dużo musiałabym Ci tłumaczyć, a korepetycji za darmo już nie
> udzielam.

a po co komu Twoja nieaktualna wiedza?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

63. Data: 2016-01-07 14:54:02

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 14:10, Ikselka pisze:

> OK, panie cef.

Co, kłopoty z cytowaniem Stokroty czy Animki?

64. Data: 2016-01-07 14:57:21

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 10:29, Stokrotka pisze:

> Żeby się dzielić opłatkiem nie jest konieczne być w stanie łąski
> uświęcającej.
> Nie mąć , i nie bądź bardziej papieski od papieża.

Ja tylko podałem przykład, że są możliwości.
Dzielić się bez szczególnej okazji też można,
myślałem o innej formie opłatka.

65. Data: 2016-01-07 15:02:14

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 10:15, FEniks pisze:

> U mnie jeden został, chętnie się z Tobą podzielę, lepiej późno niż
> wcale. Adres możesz podać na priv.

Nie dziękuję. U rodziny mieli. Zawsze jednak miałam też ze sobą swój
opłatek-jako dokładka :-)

--
animka

66. Data: 2016-01-07 15:04:39

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-01-07 o 10:34, Stokrotka pisze:

> U nas tak samo. Do tego czując się psześladowana nie wpuszczam z
> zasady nikogo, więc jak łaził organista z opłatkiem też nie wpuściłam.
> Po mszy już w adwencie poszłam kupić w sklepiku parafialnym,
> a tam powiedzieli, że można kupić tylko w ostatnią niedziele pszed
> wigilią.
> Byłam obużona i postanowiłam kupi w supermarkecie, od razu zakałdając,
> że nie wiadomo, czy w niedzielę pszed wigilią zdrowie pozwoli iść na
> mszę.
> Ale znalazłam zeszłoroczny.

Dobrze, że znalazłaś zeszłoroczny, bo ten z supermaketu to nie święcony.

--
animka

67. Data: 2016-01-07 15:07:35

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję ciąć cytaty, bo czytać za każdym razem cały wątek w jednym
poście to jest męczące.

--
animka

68. Data: 2016-01-07 15:11:03

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> U mnie jeden został, chętnie się z Tobą podzielę, lepiej późno niż
> wcale. Adres możesz podać na priv.

Przedwczoraj (w wigilię Trzech Króli) grzebałem w skrytce w samochodzie
i natknąłem się na gruby plik zeszłorocznych. Znaczy zeszłoświątecznych.
W dodatku opatrzonych życzeniami. Gdybym był głodny, mógłbym się posilić.

Jarek

--
Głodnemu chleb na myśli.

69. Data: 2016-01-07 17:39:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zrozumiałe - ale nie o to pytam :-)

A, bo to święta kiełbasa była.

70. Data: 2016-01-07 17:42:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skup się więc raczej na RYBIE, niż na karpiu.

Rekin to też RYBA.

rybka lubi pływać

Nowy Rok 2016
Nowy program kulinarny?