Re: KFC i twister - seans nienawisci

Data: 2001-05-07 14:34:12
Temat: Re: KFC i twister - seans nienawisci
Od: "Aldik" <a...@g...pl>

Użytkownik "Slawek Mucha" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:9d68qg$61f$1@news.tpi.pl...
> Bo to rzecz gustu: co kto lubi.
> Bo nienawisc i wrogosc sa niesmaczne w jakimkolwiek wydaniu i pod kazdym
> pozorem.

Jeju, Ty chyba myślisz, że ja będę pod FF bomby podkładać :))) Jestem
wrogiem na własny urzytek, co oznacza że sama się tam żywić nie będę,
dziecka nie puszczę i wszystkim będę odradzać. Ale jak ktoś koniecznie chce
i lubi to niech sobie je co chce. Jego zdrowie, jego wybór. A nienawiść to
już zdecydowanie nie ten adres, z żywienia nienawiści do
kogokolwiek/czegokolwiek zwyczajnie się wyrasta, a przynajmniej się powinno.
Żyjemy w realiach wolnego rynku i swobodnego wyboru, każdy może robić co
chce dopóki nie łamie prawa. A prawo jedzenia w FF nie zabrania, podobnie
jak nie zabrania jedzenia wołowiny i przeterminowanych wafelków. To co jest
z FF zdecydowanie nie fair to nieliczenie się z klientem (oczywiście, nie
wszystkie FF). Bo jeśli ktoś topi jedzenie w takich ilościach tłuszczu że
zdrowy człowiek zjeść tego nie może bo to nawet niesmaczne (dla wyjaśnienia:
mój mąż lubi zjeść tłusto, jakby mu pozwolić to słoninę by jadł bez
dodatków, ale ten kurczak przekraczał jego możliwości) to uważam że to
zwyczajnie nieuczciwe i wyciąganie z ludzi pieniędzy. Przecież zapłaciliśmy
za to, a dojeść się nie dało, musieliśmy sporo wyrzucić. Ja byłam wychowana
w szacunku dla posiadanej żywności. Dla mnie wyrzucanie jedzenia to poważna
sprawa, a KFC nie dał mi wyboru. Dlatego to co nich czuję to może bardziej
niesmak i zdegustowanie, nie życzę im źle ale chwalić ich nie mam za co.

> Sorry - wnioskowalem z tonu wypowiedzi - nie tylko twojej.

Myślę, że Barbarze też chodziło o ochronę swojej rodziny i przyjaciół przed
skutkami żywienia się w FF a nie jakieś akcje wywrotowe. Poza tym nie bierz
sobie tak mocno serca tego co czytasz. To jest grupa kuchnia a nie
jak-zabic-fastfoodowca :)

> OK. Ale w niektorych KFC kurczaki smakuja wyraznie lepiej, a w niektorych
> wyraznie gorzej.
> Niewykluczone, ze trafilas na zly dzien w zlej placowce.

Ok, być może. Ale wybacz, po tym doświadczeniu ani ja ani mój mąż nie mamy
ochoty sprawdzać czy masz rację.

> Jak teraz sie nad tym zastanawiam, to wpadki czesciej zdarzaja mi sie we
> wlasnej kuchni, niz "na miescie". Ale i tak bede gotowal sobie dalej.

Przede wszystkim jak ja gotuję to wiem co wrzucam do gara. Nieświeżego nie
użyję, tłuszcz minimalizuję, dodaję zioła poprawiające trawienie itd. itp.
Ja gotuję dla siebie i rodziny, a więc z założenia staram się by było dobre
i zdrowe. A ci w FF patrzą tylko żeby minimalizować koszt i zarobić. Dlatego
wolę się struć własnym niż obcym żarciem, bo przynajmniej mogę zdiagnozować
co konkretnie zaszkodziło.

Pozdrawiam

Aldik

-- Człowiek ma zadziwiającą skłonność
-- do stwarzania problemów
-- dla samej przyjemności ich rozwiązywania
-- (Joseph de Maistre)