Re: Kacze cycki

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kacze cycki
From: XL <i...@g...pl>
Date: 29 Oct 2017 13:10:41 GMT

cef <c...@i...pl> wrote:

> No niezupełnie. Planuję przed zakupami, ale czasem działam pod wpływem
> impulsu i kupuję coś niespodziewanie.

> Merlin to czarodziej ewentualnie mamy księgarnię o tej nazwie
> i w innej branży sklep Leroy Merlin. :-)

Piszę fonetycznie - jak nie przymierzając keczap czy spagetti. Albo inne
rizotto.

> Cóż, niektórzy pytają tutaj inni gdzie indziej.
> Ja odpalam google i to też pomaga.

Ja też.

> Nie ożył specjalnie, bo nie widać innych dyskutantów.
> A nawet jeśli się pokażą, to i tak raczej nie pójdzie w kierunku kaczych
> cycków
> tylko zakupów bez pomysłu.

Jak widać temat wątku do tej pory nie zasługuje u nikogo na
zainteresowanie.
Kaczy cycek to nie merlin. Gdyby kto o merlina pytał, pewnie już mógłbyś
coś mu podrzucić, bo ciekawe. Sama jestem ciekawa - ZANIM (sic!) kupię.

> Ja bym się chętnie dowiedział co można zrobić z kaczym cyckiem.
> Zdarzyło mi się kiedyś kupić, normalnie upieczone nie zauroczyo mnie.

Sam napisałeś, że guglasz (fon.). Przepisów tysiące. Kiedyś sama też
podawałam tu mój przepis na świetną kaczkę - każdy, nawet średnio wydolny
intelektualnie, znajdzie.

--
XL