Re: Kary cielesne

From: Hanka <c...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kary cielesne
Date: Mon, 5 Sep 2011 09:09:39 -0700 (PDT)

On 5 Wrz, 17:11, b...@o...pl wrote:

> Jaka jest geneza takich zachowań, to wiem, ale
> niewiele mogę poradzić na to :(.

Jeśli wiesz, a nic nie możesz poradzić - masz tu dowód,
że sami sobie z tym tematem nie dacie rady.

> Czasami żona jest bardzo zdenerwowana i wpada w autentyczną
> furię, niezbyt kontroluje wtedy to co mówi/robi. Staram się wtedy ją
> uspokoić, wyciszyć, ale samą rozmową nie zawsze mi się udaje :(

Myślę podobnie jak Iwon(K)a - to nie jest sprawa dla Ciebie,
czy dla was - lecz dla specjalisty.

> prawda jest taka, że żona była w takim stanie, że
> kompletnie nie słuchała, co do niej mówię, więc nie miało to
> specjalnego sensu.

Sam widzisz - ataki / napady furii są zapewne zupełnie
poza jej kontrolą.

> Nie jestem trollem. To, co piszę miało miejsce. Piszesz, że
> moja metoda to abstrakcja do kwadratu. Zastanawiałem się, co
> by mogła zrobić kobieta, której facet zacząłby rozwalać dom. Jedyne
> co mi przychodzi, to zadzwonić po policję.

Nie - jeśli już, to po karetkę.

> Jasnym jest chyba, że ja nie będę skarżył swojej żony na policję.

Pójdź z nią do lekarza.
Wytłumacz, ze to jedyny sposób na wasz wspólny spokój.

> Nie jest tak, że piorę żonę po tyłku, zanim spróbujemy sobie wyjaśnić,
> o co nam chodzi.

Ok, ok.
Sam widzisz, że Twoje "metody" nic nie dają.
Ataki furii powtarzają się - i może być tak, że
będą się powtarzać coraz częściej. Co wtedy?
Będziesz bił coraz mocniej? Żeby dotarło?