Re: Kefir dobry na wszystko!

Data: 2018-05-30 16:39:20
Temat: Re: Kefir dobry na wszystko!
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

Animka pisze:

> Ta mielonka w puszkach to było coś wspaniałego. Wędlin nie lubiłam a to
> moglam jeść ze smakiem. Teraz jak się kupi "taką"mielonkę to już nie to.
> Apetyt odchodzi.

Bardzo słuszny wniosek. Kiedyś z sentymentu kupiłem taką mnielonkę.
Smak dokładnie taki, jak pamiętam. Wspomnienia wróciły. Ale apetyt
odchodzi -- dzisiaj już byle co nie zachwyci.

> Nawet pasztet drobiowy w puszcze pachniał pasztetem.

A konktetnie *pasztetem w puszce*. Myśmy go wtedy w środowiskach
turystycznogórskich nazywali "jadem kieleckim".

> Po chleb jeżdziłam z Sadyby do Supersamu bo tam chleb był wspaniały.

Niektórzy nawet do Bydgoszczy.

> W Warszawie wszystko co dobre sukcesywnie niszczą.

Bez przesady, nie popadajmy w skrajność. Warszawa wreszcie zrobiła
się miastem do życia.

> Wsioki rządzą. Teraz marzą o zburzeniu Pałacu Kultury.

Nie zdążą!

--
Jarek