Kilka uwag o reformie służby zdrowia

31. Data: 2018-01-20 00:53:21

Temat: Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-19 o 16:38, Stokrotka pisze:

> [...]

To znaczy karpia lubię, sandacza i węgorza lubię (ojciec kiedys na
wczasach sam wędził), ale jak zjem troche więcej tego karpia to
normalnie czuję ości w gardle i mnie coś dusi chociaz ości nie ma.

> Ja nie jestem medykiem, ale tobie jednak może brakować jodu.
> Jod jest właśnie na nadczynność.

Nie wiem czy to można nazwać nadczynnością jak chyba jestem już zdrowa,
bo od jakichś 6 lat TSH i jakieś inne badanie jest w normie. Nie robili
mi żadnych zabiegów na ta tarczycę, bo nie były potrzebne.

> I zgadza się ze śledziami- zawierającymi jod- że lubisz,
> i z karpiem dobrym na niedoczynność - że nie lubisz.

Nie to, że nie lubię tylko, że raczej mnie potem ości (:D) duszą. Chyba
alergia na tego karpia.
> Dla ciebie to solenie solą jodowaną może być dobre.

Może masz rację.

--
animka

32. Data: 2018-01-20 01:13:10

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-19 o 20:00, denat 'POPIS/EU pisze:
> to też ciekawe zjawisko socjotechniczne - piszemy po polsku wszyscy, a
> się nie rozumiemy - każdy rozumie inaczej - choć pojedyńcze słowa znają
> wszyscy... niepojęte...

Często udajesz głupka, ale teraz jakoś mądrze napisałeś.

--
animka

33. Data: 2018-01-20 12:50:30

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Często udajesz głupka, ale teraz jakoś mądrze napisałeś.

no tak, bo to nie moje, tylko unii europejskiej,
jak wszystko zresztą liderów popis/eu...

34. Data: 2018-01-27 13:01:29

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Każda wizyta powinna być nagrywana, tak jak pewne interwencje policyjne
> od niedawna. Pacjent może zgłosić spszeciw co do nagrywania. Nagrany
> materiał powinien być dostępny dla pacjenta z możliwością zgrania, i
> kasowany po miesiącu .

To nie jest głupi pomysł.

Endriu

35. Data: 2018-01-28 01:59:08

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-27 o 13:01, Endriu pisze:

> To nie jest głupi pomysł.

Sama niech sobie po cichu wlączy domofon i nagrywa. Moj telefon dobrze
nagrywa nawet w torebce- jak mi potrzebne nagrywanie oczywiście.

--
animka

36. Data: 2018-01-28 05:06:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sama niech sobie po cichu wlączy domofon i nagrywa. Moj telefon dobrze
> nagrywa nawet w torebce- jak mi potrzebne nagrywanie oczywiście.

Nie każdy ma taki doby spszęt, np moja komurka nagrywa tylko 5 min, potem
należy ją włączyć na nowo, a to rozprasza itp.
Poza tym, nie wszystko kest słyszalne. Z profesjonalnie zamontowaną kamerą
byłoby lepiej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

37. Data: 2018-01-28 19:47:54

Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

problem kurwa nie jest taki prosty jakby się wydawało...

czy taki lekarz ma odkrywać góry? czy po prostu ma zbadać i przypisać
najlepszy znany obecnie lek?

chuj wie w sumie...

nie pytam o przypadek, że nie wie, czy nie chce... na ile taki lekarz
jest winny jak na przykład ktoś zarazi się jakąś nową odmianą jakiegoś
wykreowanego w labolatorium gówna?

(tak można zahaczyć o model unii europejskiej)

38. Data: 2018-01-28 20:07:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem kurwa nie jest taki prosty jakby się wydawało...
>
> czy taki lekarz ma odkrywać góry? czy po prostu ma zbadać i przypisać
> najlepszy znany obecnie lek?

Po co idziemy do medyka?
Po diagnozę, czyli czasem powinien zbadać, ale nie musi zawsze.
Po leczenie : jak jest kilka metod, ma poinformować jakie są metody, jakie
są plusy i minusy leczenia tymi metodami (koszty, działania uboczne, czas
leczenia....).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

39. Data: 2018-01-28 20:46:32

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-01-28 o 01:59, Animka pisze:

> Sama niech sobie po cichu wlączy domofon i nagrywa. Moj telefon dobrze
> nagrywa nawet w torebce- jak mi potrzebne nagrywanie oczywiście.

Sorry, miało być dyktafon w telefonie, a nie domofon :-)
Mam gorączkę.

--
animka

40. Data: 2018-01-29 18:12:08

Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> są plusy i minusy leczenia tymi metodami (koszty, działania uboczne, czas

Nie wiem ale to moje zdanie, jest nabyte na podstawie ostatnich kłopotów
mojej małżonki z nogą. Jeżeli hirurg naczyniowiec z wieloletnim
doświadczeniem w dziedzinie leczenia ciężkich ran każe płukać ranę w wodzie
z mydłem to za to powienien być kurwa kryminał, oraz odebranie uprawnień
lakarskich. Nie wiem ale do dzisiaj mam kaca moralnego i chciałbym sie
skurwysynowi za tą diagnoże jakoś odpacić.

Żeby jego dzieci za tą jego nieudolność (albo raczej za celowe granie w
chuja) pokarało.

Endriu

Re: Kilka uwag ... ad 5 pisemna zgoda na każde badanie
Re: Kilka uwag o reformie służby zdrowia
Re: Kilka uwag o ad 2 nagrywanie wizyty
Re: Kilka uwag ad 1 anonimowość
ilość krwi do badania