Re: Kompleks malego penisa

From: Quasi <q...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kompleks malego penisa
Date: Sat, 09 Sep 2006 15:08:52 +0200
Sender: quasi_idg@uzytkownicy_idg

Hania napisał(a):

> widzisz, ludzie mają w życiu fajniejsze sprawy na głowie, niż oglądanie
> czyjegoś paskudnego dupska.

Tyle, ze owo dupsko samo podstawialo sie do ogladania, za sprawa
internetowych trolli. Ja np. poznalem je za sprawa forum BattleNetu
WarCraft3...
A pozniej to media o nim trabily, ze slyszal o nim nawet ten, kto takich
rzeczy nie nasluchiwal.

> Jakos nie czuję, by mnie w zyuciu cos waznego ominelo, a nawet w druga
> strone - nic juz nie jest takie, jak przedtem (ROTFL)

Co przy okazji zblizajacej sie 5. rocznicy wydarzen 9/11 warto sobie
uzmyslowic... ;-)

> alez Ty nie tylko wypowiadasz sie nt. techniki, a aspektów psychologicznych,
> jak już wspomnialam. ;-)

Ale to w innym miejscu. I zarzut jak wczesniej - dlaczegoz
homoseksualista milby miec mniejsza wiedze/kompetencje na temat kobiecej
psychiki niz heteroseksualista?

> no co tam znow?

No, nie rozumiem, coz chcialas mi tymi slowami zarzucic.

> Twoich zainteresowan raczej dziwnych

To - tj. rozwarte meskie dupska - nie sa moje zainteresowani. O zostaniu
proktologiem nigdy nawet nie myslalem... ;-)

> (choc prywatnie piszesz, ze Cie to nie
> kreci, to znow podsuwasz kolejne zdjecia, na widok ttorych normalny czlowiek
> raczej sie pozyga, a nie podnieci)

Jakie "znowu"?

> BTW, interesujaca jest Twoja zmiana sposobu i tresci pisania na priv i w
> usenecie, Mr Jerycle/Hyde ;-)))

Alez skad - moj sposob i tresc sie nie zmienia: i w usenecie, i w
korespondencji mailowej i nawet w rozmowie w 4 oczy w realu jestem taki
sam. Moze sie co najwyzej zmienic *temat* rozmowy, ktory z kolei ciagnie
za soba zmiane tresci i stylu.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky