Re: Kompostowanie owoców

From: "Dirko" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kompostowanie owoców
Date: Wed, 17 Sep 2014 09:46:27 +0200

news:slrnm1h847.vp0.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

> O, właśnie -- za Gierka w Łącku śliwowicę pędzili jak i dzisiaj. Podobno
> wysłannik Polmosu kupował znaczną ilość, a potem nalewali to do butelek,
> takich już oficjalnych, z inskrypcją, że ona "eksportowa". Całość partii
> miało odbierać Ministerstwo Handlu Zagranicznego. Do wykorzystania przy
> negocjacjach kontraktów. W opinii ministerstwa śliwowica miała taką
> własność, że w głowie i w gębie nie mąci, więc gadać można długo,
> z sensem i umysłem jasnym. Ale *siedzieć* trzeba, bo się nogi od niej
> plączą. Siedzieć, aż się wszystkiego nie podpisze.

Hejka. W zeszłym roku kolega wracając z sanatorium przywiózł mi w
prezencie butelkę oryginalnej łąckiej śliwowicy.
Podobnego paskudztwa w życiu nie piłem i na pewno już nigdy tego do ust nie
wezmę.
Jak już ktoś się uwziął, żeby pić bimber to polecam oryginalny "wyrób" z
Puszczy Knyszyńskiej.
Pozdrawiam monopolowo Ja...cki