Re: Koniec roku 23 czerwca

From: Elske <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Koniec roku 23 czerwca
Date: Fri, 03 Mar 2006 00:23:43 +0100

siwa napisał(a):

> Zdaje się, że w bardziej cywilizowanych miejscach obowiązkowe jest
> nauczanie o 4 roku zycia,

Ok, ale rodzaj nauczania jest dostosowany do wieku. Wyobrażasz sobie 5-o
latki grzecznie siedzące w ławkach po 45 minut?

> a od 1 klasy -- dwa języki obce.

No i dobrze. Moje miały angielski od pierwszej i jakoś żyją. Teraz
doszedł im niemiecki i też nic im nie jest z tej okazji.

> Jak pierwszy raz usłyszałam rodowitych Holendrów
> rozmawiających przy śniadaniu, to dłuższą chwilę byłam przekonana, że
> im sie odbija. Zdziwiło mnie tylko, czemu tak na zmiane...

Hehe, ale fajny kraj. Przyszło mi tam przemieszkiwać jako dziecko przez
parę miesięcy i bardzo miło wspominam.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*