Re: Koniec roku 23 czerwca

Data: 2006-03-03 10:58:44
Temat: Re: Koniec roku 23 czerwca
Od: Elske <k...@o...pl>

Nela Mlynarska napisał(a):

> Ale w mieście jeśli dziecko chodzi do przedszkola, to tam chyba będzie
> odbywało ów obowiązek? Czy się mylę?

Tego właśnie nie jestem pewna. Nie wynikało to z treści wypowiedzi jakie
słyszałam.

> Natomiast nawiązując do reszty Twojego postu, której już nie cytuję.
> Rzeczywiście masz dużego pecha. Ja mam bardzo pozytywne doświadczenia
> zarówno w zakresie edukacji przedszkolnej jak i nauczania początkowego.

Z przedszkola też mam dobre doświadczenia. Ze szkoły nie. Niestety nie
tylko ja.

> A i przedszkole państwowe i szkoła rejonowa. Może zmień placówkę? Nie da
> się?

Nie ma sensu - córka kończy w tym roku, syn za rok. Ale synowi raz
zmieniałam szkołę i jedyna różnica była taka, że w klasie miał 29
kolegów a nie 13 jak w poprzedniej.

--
Elske

http://elske.freehost.pl/
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*