Re: Nie rozumiem!!!

Data: 2006-03-03 08:15:37
Temat: Re: Nie rozumiem!!!
Od: "miranka" <a...@m...pl>

"Elske" <k...@o...pl> wrote in message
news:du7rg0$4ec$3@atlantis.news.tpi.pl...

> A materiału tyle samo...

O czym Wy piszecie? Przecież to jest tylko powrót do sytuacji SPRZED
wydłużenia roku szkolnego. I spoko z tym materiałem. Po 15 czerwca w
szkołach NIC się nie dzieje. Dzieciaki spokojnie mogłyby ten czas spędzić
ciekawiej niż odsiadywanie godzinek w szkole. Dla mnie nienormalne było
wydłużenie roku.

Anka (która uważa, że dzieci więcej uczą się poza szkołą niż w niej)

PS. Czy Wy też uważacie, że czas spędzany przez dzieci w szkole jest bardzo
nieefektywnie wykorzystywany? (I stąd potem te gigantyczne ilości prac
domowych). To chyba raczej pytanie do rodziców "starszaków", ale taka
refleksja mnie nachodzi, jak czasem słucham, na czym schodzą lekcje u mojego
syna w szkole - w dobrej klasie, gdzie nie ma uczniów, z którymi trzeba po
10 razy powtarzać ten sam materiał.