Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)

Data: 2002-10-21 11:26:39
Temat: Re: Koniec wódki na antenie TVN ;)
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de>

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
news:3db05f20$0$6104$626a54ce@news.free.fr...
> "Irek Zablocki" <i...@w...de> a écrit dans le message de news:
> aop6ae$7ot$03$...@n...t-online.com...
> obory

> Irku Kochany, boj sie boga...
>
> Ewcia
> --
> Niesz !

Ktos mi kiedys, nie wiedzac, iz jestem ateista, powiedzial, ze jestem
bogobojnym czlowiekiem. Poczatkowo chcialem zartobliwie to skomentowac ale
mi szybko mi przeszlo. Wielu z tych ktorzy naduzywaja imienia Boga, nawet do
glowy nie przyjdzie, ze postepuja wbrew jego przykazaniom. Gdyby mi
kiedykolwiek przyszlo ponownie uwierzyc, to tylko w Boga panow braci ktorzy
uchwalili konfederacje warszawska a nie w te postendeckie popluczyny
przyprawione gomulkowska germanofobia i prymitywnym antysemityzmem. Dlatego
sobie zartuje z tych nabzdyczonych poprawiaczy swiata i obroncow wszystkiego
co prawdziwe i nasze. Aczkolwiek zarty nawroconych z komunizmu
socjaldemokratow znajduje zalosnie. Te inne ugrupowania nie odpowiadaja mi
tez dlatego, ze jakos brakuje im polotu. Ot, jak nie plebs to dewocja. Po
niemiecku mozna to tak trafnie kulinarnie okreslic, co po polsku brzmi moze
nie tak udanie: ludzmi tego typu mozna sie jedynie z najwieksza ostroznoscia
delektowac.

Irek kochany

PS. Zamierzam wlasnie przygotowac konfiture pomaranczowa. Czy uzywac do tego
Cointreau, czy tez za szkoda i mozna siegnac po tansze trunki tego typu?