Re: Kosiarka spalinowa do ogrodu - wybór

From: "Merator" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kosiarka spalinowa do ogrodu - wybór
Date: Mon, 5 May 2008 12:50:18 +0200

> wystepuja, interesuje mnie np. naped (przod czy tyl, a jesli tyl, to czy
> kola maja jakis mechanizm roznicowy? co to jest naped hydrostatyczny?);
> przeniesienie napedu na noz (za pomoca paska czy sztywne?); czy wiesz na
> cyzm polega smart drive? czy w tej Hondzie mozna zdjac kosz (wyrzucic jego
> zawartosc) bez wylaczania silnika?

Wiem tyle co mozna znalezc na googlach czyli nie za wiele, nie znalazlem jej
tez jeszcze w lokalnych sklepach.

Kosz mozna zdjac wylaczania silnika dzieki sprzeglu w kosiarce, tak
przynajmniej zrozumialem czytajac opis. Nie mam pojecia co do napedu po za
tym ze smart drive to taki patent sterowania samym kciukami bez jakiegos
wiekszego trudnu, i potrzeby szukania manetek i innych dzwigienek aby
sterowac kosiarka.

> obszar ok. 35 arow.
> Nb. Kiedys w dobrym sklepie wlasciciel powiedzial mi, ze Honde to by kupil
> dla zony, a dla siebie Briggsa ;-)

Ja niedlugo ide na przejechac sie po paru sklepach zobacze co tam maja
ciekawego. Bo gdybym chcial te honde to musze zamawiac przez internet i nie
wiem, boje sie tak w ciemno wyrzucic 3k.