Re: Kosztowne badania psychiatryczne

Data: 2003-01-08 07:40:16
Temat: Re: Kosztowne badania psychiatryczne
Od: l...@o...pl

> <l...@o...pl> wrote in message

> zaatakowala,w dodatku przy okazji wylewajac plwociny na cale dzienniarstwo!
> Pozatym, wrzucilam te historie pod watek, gdzie opisano podobna sprawe ( juz
> zakonczona wyrokiem sadu).

Nie człowieka, tylko reportaż człowieka. Jeśli nie widzisz różnicy, to Twój
problem.

> Mam na mysli np. przywiazywanei do lozka jako "Kara regulaminowa", mam na
> mysli niedostarczenie wyroku do rak skazanego, mam na mysli trzymanie go w
> areszcie, mam na mysli odizolowanie go od kontaktow z rodzina.
> Wystarczy? (bo mam wiecej).

Nie wystarczy. Nie wierzę, że lekarka, w dodatku psychiatra, mogła nazwać
zabezpieczenie chorego pasami karą regulaminową, bo chorych się leczy, a nie
karze. Wszystkie wyroki sądu są wraz z uzasadnieniem wysyłane listem poleconym
albo oskarżonemu albo jego adwokatowi. To akurat wiem na 100%. Jeśli oskarżony
wyroku nie raczył odebrać, to nie wina sądu.

> Przecież z prasy wiadomo, że najwięcej skarg do
> Dodaj do

> nic sie nigdy nie zmieni i rzeczywiscie, na wieki zostanie ino Stasburg.
> Tak, w takim ywpadku proponuje ulzyc podatnikowi i rozwalic departament
> sprawiedliwosci w Polsce, bo - po coz on?

Osobiście nie jestem zainteresowana Twoim podżeganiem do rozróby. Rozwalaj
sobie sama jak chcesz. Aby rozwalać skuteczniej, zapisz się do "Samoobrony" Oni
są w tej materii bezkonkurencyjni :).

> tak moga byc obalone w Strasburgu?

To Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu służy do obalania opinii biegłych
psychiatrów? Pierwsze słyszę. Zawsze myślałam, że on się zajmuje sytuacjami
łamania praw człowieka a nie trafnością postawionych przez lekarzy diagnoz.

> dorzucilo pare groszy, chyba potrzebuja - w kazdym razie, jak cos im nie
> wychodzi, nie odsylaja uczniow do Strasburga.

Szkołom??? Żywisz złudzenia, że w sytuacji bezprawia akurat szkoły będą
funkcjonować?

> Niemniej, rozpoczelas dyskusje o sprawie Trznadla. Czyzbys ja znala z
> pierwszej reki?

To Ty ją rozpoczęłaś. Sprawę Trznadla znam więc niejako z Twojej ręki.

> tendencynosc niby ma oznaczac, wyjasnij mi zwiezle, acz rzetelnie.

Tendencyjność: stronniczość, brak obiektywizmu. /"Słownik wyrazów obcych"/
Leda