Re: Kosztowne badania psychiatryczne

Data: 2003-01-07 18:08:41
Temat: Re: Kosztowne badania psychiatryczne
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

>A ja nie widzialam. Widzialam "Dorite", a to ktos inny. Nasza
>nieodzalowana;) "Little Dorrit" zamilkla ladnych kilka tygodni temu.
Grupa bez Bogini - kogo będę tępił?:-)))
Nie wiem, czy leda to Bogini, bo łączy się przez newsgate Onetu z
nierutowalnego IP 192.168.x.x (wewnętrzna sieć Optimusa jak sądzę) -
jeśli to ona, to musiałaby mieć kogoś w Onecie, który udostępniłby jej
sprzęt - częściowo jest to możliwe, bo Bogini łączyła się przez modem z
dawnego województwa bielskiego i krakowskiego a serwer Onetu stoi w
Krakowie.
Zawsze można spróbować namierzać ledę przez "web beacon" chociażby, ale
po pierwsze nie chce mi się studiować, jak to dokładnie zrobić a po
drugie robić tego.:-)))
Nazwany już kołtunem, faszystą, homofobem i seksistą.:-)))