Re: Ksiądz psychol

Data: 2017-01-12 08:01:49
Temat: Re: Ksiądz psychol
Od: Ikselka <i...@g...pl>

<k...@g...pl> wrote:
> Ostatnia miłość w życiu kobiety to miłość do księdza proboszcza.

Skoro żona wolała księdza od ciebie
to musi być duża zadra, cóż, widocznie po prostu jesteś tzw. pristakiem i
nie rozumiesz, że łupucupu to nie wszystko i kobiety mają także inne
potrzeby.
:->

> Iksa za każdego sukienkowego mogłaby oczy wydrapać.

https://www.google.pl/search?rlz=1CDGOYI_enPL698PL69
9&hl=pl&ei=TSN3WMi_HILfgAa95pGIDQ&q=fala+pos%C4%85dz
e%C5%84+o+molestowanie+dzieci&oq=fala+pos%C4%85dze%C
5%84+o+molestowanie+dzieci&gs_l=mobile-gws-serp.3..3
0i10k1.6115.18133.0.18705.33.30.3.0.0.0.762.6491.1j2
0j6j0j1j1j1.30.0....0...1c.1.64.mobile-gws-serp..11.
21.3130...41j33i160k1j33i21k1.LJvrTnO3nAA

Za każdego niesłusznie posądzonego i niszczonego człowieka.

Bo spotkałam takich ludzi wszędzie, także w rodzinie - jeden z ojców został
oskarżony o molestowanie synów, żeby matka dzieci szybko uzyskała rozwód i
pieniądze. Zanim on zdołał się oczyścić, upłynęły lata. Jest wrakiem
człowieka. Bez pracy, mieszkania. A był wysoko zarabiającym menedżerem.
Wzorowym ojcem i mężem. To pani znalazła sobie kochanka. Córka marynarza,
jedynaczka, nieznająca w praktyce ojca, nienauczona więzi rodzinnych,
pozbawiona wszelkich oporów przez to, z wyrachowania weszła do naszej
rodziny, po czym nie doceniła, co ma, w rok zniszczyła takiego wspaniałego
gościa dla jakiegoś lewaka-pętaka typu Petru.
Do tej pory facet nie może odzyskać równowagi, choć rodzina go wspiera jak
może. Ucierpiał on i cała rodzina. My.

http://dzielnytata.pl/prawo/falszywe-molestowanie.pd
I potencjalnie dotyczy ten tekst nie tylko ojców. Nie tylko księży.
Dotyczy KAŻDEJ osoby z rodziny, nauczycieli, itp. Dane dotyczą skali całego
zjawiska.
To jest cała machina.

--
XL