Re: Książka dla nastolatki...

Data: 2011-06-23 20:23:57
Temat: Re: Książka dla nastolatki...
Od: Anai <a...@g...pl>

W dniu 23.06.2011 00:40, Adam Moczulski pisze:

> A jak znajdujesz "Moby Dicka" ?

To tak a propos wieloryba? :P

A tak na serio dzięki za przypomnienie, myślę, że może się spodobać... i
jeszcze przyszło mi do głowy, że wprawdzie moja młodsza córuś nie ma
sprecyzowanych zainteresowań, ale lubi Dżonego Deppa w Piratach z
Karaibów, to być może spodoba się jej także Wyspa Skarbów Stevensona a
potem może coś Verne'a jej podsunę... :)