Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019

Data: 2019-07-29 08:56:41
Temat: Re: Kto nienawidzi najprawdziwiej. Raport 2019
Od: Kviat

W dniu 28.07.2019 o 23:46, Sundajska pamięć kwantowa pisze:

> Znów strzał w stopę.

Czego znowu nie rozumiesz?
Ich komentarze to zwykle albo bełkot bez sensu, albo kopiuj-wklej z
jakiegoś prawackiego rozdzielnika (też bełkot, tyle że przeważnie fikcja
propagandowa przygotowana przez pisowskiego funkcjonariusza). Błąd na
błędzie, poprawnie po polsku nie potrafią zdania sklecić. Na argumenty
nie są w stanie odpowiedzieć rzeczowo, tylko powtarzają bezmyślnie: "a
bo za PO...", "ksiądz pedofil to też człowiek, a obrazek mnie obraża".
Jak dostają niewygodne pytanie, to albo zmieniają temat ("a bo PO..."),
albo dzielą się swoimi urojeniami na temat płci, rodziców i dziadków
dyskutanta i atakują go personalnie. Albo to wszystko równocześnie.
To prostaki z manią prześladowczą i fiksacją na tematy seksualne.
Tylko nieliczni z nich skończyli jakąś porządną uczelnię (chyba cudem...
llepiej nie wiedzieć jak), cała reszta tego "wyższego" wykształcenia to
jakieś teologie, czy inne Wyższe Szkoły Niewiadomoczego.

> https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-jacy-s
a-jego-polscy-uzytkownicy-

A jaki to ma związek z tym co napisałem?

ozgniatamy-pis-za-ich-przekrety-i-oszustwa,29755429.
html

> Co tam widzimy?

Dostałeś ponad 100 przykładów...

> Musisz napisać coś prawdziwego.

Dostałeś 100 prawdziwych przykładów. I zamiast napisać coś z sensem
wyprodukowałeś trzy zdania, że "a bo poprzednicy..."
A nie mówiłem?

A miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr