Re: Kuchnia, taka wiejska

From: Konrad Kosmowski <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuchnia, taka wiejska
Date: Fri, 11 Jan 2008 02:10:13 +0100

** szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> wrote:

> A co Ciebie sklonilo do takiej agresji?

Jakiej agresji? Starałem się poruszać, naprowadzić, zasugerować konkretne
tematy o których tutaj warto mówić. Nie raczyłeś.

No więc co z tym życiem towarzyskim, teatrem, kinem, wernisażami, spacerkami w
parku, nocnym życiem, tańcami do rana, lubieniem metropolii, partnerką (czy
partnerem). Masz partnerkę (czy partnera)? Piszesz o kocie, psie. Lepiej mieć
lepszą (w Twoim mniemaniu, bo reszta ma jaką ma i ma to w dupie) niżmieszczuchy
kuchnie z kotem?

Z Ciebie żaden chłop przecież bo się podniecasz czymś tak oczywistym jak
zaparzenie kawy ekspresowej, normalni (nawet "na wsi") używają do tego ekspresu
elektrycznego i nie robią z tego ceremonii, Ty masz kuchnię opalaną i czujesz
się wiejskim.

Za grube pieniądze należałoby dodać. Tak. Pieniądze - co jest z tymi
pieniędzmi, że lubisz o nich pisać? Duże są? Małe? I dlaczego publika ma o tym
wiedzieć?

Ja to jestem myślę wredny, ale sam się prosiłeś.

--
+ ' .-. .
, * ) )