Re: Kuchnia, taka wiejska

From: Ikselka <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuchnia, taka wiejska
Date: Fri, 11 Jan 2008 18:57:07 +0100

Dnia Fri, 11 Jan 2008 02:10:13 +0100, Konrad Kosmowski napisał(a):

Może ja odpowiem - bo widzę, że masz niezłe wyobrażenie o miłośnikach
kuchni kaflowych ;-PPP

> No więc co z tym życiem towarzyskim,

Zbyt bujne, jak dla mnie, bo trochę mnie męczy hałas i gwar, jednak nie
można odmówić zaproszeniom, a i zapraszać trzeba samemu :-)

> teatrem, kinem, wernisażami,

Teatr - raz w miesiącu, plus koncert w filharmonii - też raz w miesiącu,
plus wyjazd do Warszawki na jakąś wystawę też raz w miesiącu - to zostają
dwa weekendy wolne, bo uwielbiam siedzieć w domu :-)

> spacerkami w
> parku,

Wolę po lesie - pieszo lub na rowerze, z mężem, często, ostatnio nawet w
nocy - las wcale nie jest ciemny nocą zimową :-)

> nocnym życiem, tańcami do rana,

Tego nie cierpię.

> lubieniem metropolii,

Nienawidzę metropolii. A są takie w Polsce?
;-P

> partnerką (czy
> partnerem). Masz partnerkę (czy partnera)?

Mąż od 25 lat, partner od lat 30 :-)

> Piszesz o kocie, psie. Lepiej mieć
> lepszą (w Twoim mniemaniu, bo reszta ma jaką ma i ma to w dupie) niżmieszczuchy
> kuchnie z kotem?

Dwa psy (kot w planach), mieszczuchów nie wpuszczają :-P

> Z Ciebie żaden chłop przecież bo się podniecasz czymś tak oczywistym jak
> zaparzenie kawy ekspresowej, normalni (nawet "na wsi") używają do tego ekspresu
> elektrycznego

Mów za siebie - ja używam włoskiej kafetierki stawianej na kuchni, moi
sąsiedzi i znajomi też maja swoje sposoby na świetną kawę, expressy to mają
dla mieszczuchów :-D

> i nie robią z tego ceremonii, Ty masz kuchnię opalaną i czujesz
> się wiejskim.

Wiejskim? - nie chodzi o poczucie wiochy, zapewniam Cię. Chodzi o poczucie
odpoczynku od cywilizacji, wyciszenia oraz spowolnienia tempa życia - i tak
faktycznie jest. Czy Ty miałbyś czas i warunki, aby cały dzień podtrzymywac
ogień tak, aby nie wygasł, od np. 8:00 do 22:00, żebyś w kazdym momencie
miał dostępny wielki czajnik wrzątku na przykład, jak również możliwość
siedzenia przy ogniu ?
No to teraz już chyba wiesz, że to wielki luksus, bynajmniej nie ze względu
na kafle :-)

> Za grube pieniądze należałoby dodać. Tak. Pieniądze - co jest z tymi
> pieniędzmi, że lubisz o nich pisać? Duże są? Małe? I dlaczego publika ma o tym
> wiedzieć?

Tak, spore pieniądze. takie, jakie Ty pewno wydałeś na najnowszą plazmę lub
kompa :-D

> Ja to jestem myślę wredny

Ważne, że zdajesz sobie z tego sprawę. Może kiedyś dojrzejesz do posiadania
kuchni kaflowej...