Re: Kuchnia, taka wiejska

Data: 2008-01-13 08:52:42
Temat: Re: Kuchnia, taka wiejska
Od: "michalek" <m...@p...com>

> Az tak, to nie. Ale dzialka ma 60 metrow szrokosci. Wies - 300 mieszkancow
> czeterech skupiskach. Gruntu 2,5 ha od dogi do lasu. I sa w okolicy do
> ustrzelenia inne takie okazje. Co prawda do kapitalnego remonu (brrr,
niech
> mi nikt nie wmawia, ze na Scianie Wschodniej jest bezrobocie), ale jak sie
> go uda zrobic - jest bosko.
>
> ;-)
>
> sz.

A podrzucisz na priv informację jaka to wieś? Albo przynajmniej
w okolicy jakiej wsi?
Sam troszkę marze o takiej "posiadłości" właśnie na Roztoczu.
Troche nawet rozglądałem sie ostatniego lata, ale odniosłem wrażenie
że ładne okolice są juz nieco zaludnione przez mieszczuchów
(i przez to podbite ceny) a dla niskiej ceny to to trzeba decydować
się na takie miejsca gdzie może zimą trudno będzie dojechać :)