Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]

Data: 2006-06-22 09:24:23
Temat: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Od: "flower" <f...@w...pl>

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:e7dmso$241$3@atlantis.news.tpi.pl...

> A z jakiego powodu możesz być otyły?
> - choroba (niestety u kogoś prowadzącego taki program to nie
> usprawiedliwia)
> - źle się odżywia i się nie rusza

Ale, do cholery jasne, skąd wiesz że on NIE WIE jak się powinno dobrze
odżywiać?
Palacze też wiedzą i palą. Pijacy też.

> Kuronia kojarzę z zasapanym spoconym grubasem pitraszącym ogromne ilości
> jedzenia (zawsze to wali na jakiś wielki półmisek z toną np. ziemniaków
> itp.).

Ponad dwumetrowym, dodajmy. Duży jest, dużo je.

> Bo jest tłusty?

A skąd wiesz że on nie woli być tłusty i tłusto jeść, bo to zwyczajnie lubi?

> Tzn. uważasz, że wynika to z jego wyboru?

Ja się pytam, skąd TY wiesz, że nie wynika. Napisałeś że jego otyłość
świadczy o tym, że nie wie - więc odrzucasz możliwość, że wie.

> Wychodząc z założenia, że normalna osoba nie chce być otyła (chora). Ty
> teraz idziesz w kierunku, że on doskonale wie jak należy się odżywiać,
> ale ma to gdzieś i jest tłusty bo się opycha.

Nie. Pała z logiki.
Ja nie twierdzę tego że on wie, ani tego, że on nie wie. Bo skąd mam to
wiedzieć. Ja twierdzę, że z tego że jest gruby to nie wynika. Natomiast Ty
piszesz, że to świadczy o tym, że nie wie.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII