Re: Kurze Wątróbki

Data: 2014-10-15 18:04:09
Temat: Re: Kurze Wątróbki
Od: GalAnonim <s...@s...pl>

W dniu 15.10.2014 17:51, bbjk pisze:

> Zdradź. Najostrzejsza.
Na Tomexie (wiem bo znam z osobistych zakupów) i podobno na Starym
Kleparzu 9znam tylko z opowieści) są sklepy węgierskie. Są w nich
węgierskie przyprawy, wędliny i marynaty (ogórki z kapustą, papryka z
kapustą, papryka z czosnkiem, całe główki kiszonej kapusty i inne tym
podobne). W każdy czwartek (przynajmniej na Tomexie) jest dostawa
świeżego towaru prosto z Węgier.

GA