Re: LAZIENKA - podyskutujmy

From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: LAZIENKA - podyskutujmy
Date: Wed, 16 Jun 2010 21:19:25 +0200

Dnia Wed, 16 Jun 2010 00:27:27 +0200, Konrad N.S. napisał(a):

> 1. Wanna - jaka?
> Akrylowa czy blaszana?

Blaszana wytrzymalsza, ale w akrylowej cieplej w cztery litery.

> Napewno biala. Bedzie obudowana kafelkami. Krotka, bo
> szerokosc lazienki to tylko poltora metra - a wiec 150cm (lub 140cm z polka na

To bardziej do kąpania zwierzaka, a nie siebie...
Ledwo nogi rozprostujesz.
No ale tego nie przeskoczysz.

> 2. Batria do wanny - czy jest tutaj sens montowac termostatyczna?

Zawsze jest sens, wygodna rzecz.

> Pod natrysk napewno, ale do wanny? A znowu w wannie tez mozna brac prysznic...

Można, ale jest to niewygodne i wszystko zachlapiesz. Zawsze są parawany,
ale one z kolei denerwują i się kleją do ciała.

Miejsca na odrębną kabinę prysznicową pewnie nie znajdziesz, więc będziesz
się męczył. Zwłaszcza w blaszanej wannie, której gdzie nie dotkniesz to
będzie zimna.

> a) kolor - jasne czy ciemne - co ja powiekszy?

Powiększy duże lustro/lustra a nie kafelki.

> e) kafelki klasc do sufitu, czy skonczyc na pewnej wysokosci, np rowno z
> drzwiami?

Dociągniesz do sufitu to będziesz miał łazienkę jak natrysk na basenie.

> g) czy na podloge kladzie sie plytki/terakote zawsze ciemniejsza niz sciany,
> czy mozna jasniejsze?

Jeśli lubisz często sprzątać to kładź ciemne ;)

> h) jak to jest z kafelkami, z kalsami scieralnosci i innymi peirdolami? czego
> nie kupowac, czego unikac?

Kupuj takie na których nie wywiniesz orła gdy będą mokre.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl