Re: La vera Italia!

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: La vera Italia!
Date: Mon, 26 Feb 2018 20:54:01 +0100

XL-ka nie jest trolem.
Z zaśmiecaniem się nie zgadzam.
Grupy na usnecie zamierają.
Rozwiązanie wymaga konfiguracji, jednorazowej, 5min, ale za trudne dla
nowego pokolenia.
Młodzież nie docenia prostoty rozwiązania, połączonej z __wydajnością__,
dużymi możliwościami,
a pszede wszystkim nie docenia realnego braku moderatora.
Dzięki temu trudniej jest kogoś psześladować.
Grupy morerowane- pełno tego na www - są nie do czytania.

W związku z tym, że usnet zamiera, wiele grup zanika ,
a ludzie z zamierającej grupy pszenoszą się do grup o bliskiej tematyce.
Tak np jest na grupie fizyka, grupa ta realnie pszejęła grupę matematyka.
Z kolei bazy danyh roszeżają swoją tematykę o tematy ogulnie komputerowe itp
itd.

Nic dziwnego, że i grupa kuhnia zmienia się, bo żyje.
Zmienia się w kierunku tematyki "dom", a także w kierunku tematyki babskie
poglądy.
To co pisze XL-ka nie nadaje się na pręgież czy politykę,
np dlatego, że tam są praktycznie sami mężczyźni,
dodatkowo tępiący agresywnie kobiety.
Ja się nie daję, ale nie dziwię się XL-ce, że tam nie włazi.

> Nie jesteś członkiem tej grupy, nie znam Cię ani nud ma tu żadnej Twojej
> wypowiedzi o tematyce kulinarnej - skoro wiec pojawiłeś się tylko po to,
> by
> tu śmiecić swoimi fochami, to łaskawie spadaj, trollu.

Ta grupa jest otwarta, nie można nikomu napisać "nie jesteś członkiem".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)