Re: Leo się doigrał?

Data: 2018-10-13 14:49:45
Temat: Re: Leo się doigrał?
Od: Kviat

W dniu 2018-10-13 o 13:01, Trybun pisze:

> Nie czytam wszystkiego co wyszło od Leo. Tak i powołuję się tylko na to
> z czym się zaznajomiłem.

To po jaką cholerę wypowiadasz się w temacie, o którym nie masz pojęcia?

(ciach reszta twojego bełkotu)

> Nalot i piętno na gówniarzerię która przy piwku i ognisku w lesie
> zabawiała się w Hitlerjugend ,

Aż trudno uwierzyć, że jesteś tak bardzo oderwany od rzeczywistości...

> naloty policji na prywatne domy w
> domniemaniu że jakieś zboki ślinią się nad fotkami gołych dzieciaków,,
> co to jest jak nie brunatny terror?

To jest, kurwa, walka z pedofilią. Zarówno z podażą jak i z popytem.
Trzeba być debilem żeby tego nie rozumieć.
Cieszyłbyś się, gdyby jakiś zbok ślinił się na widok zdjęcia twojego
dziecka? Nie chciałbyś żeby złapali pedofila, który te zdjęcie zrobił?
Najpierw poślini się do zdjęcia, a jak mu przestanie wystarczać, to
zapoluje na twojego (albo innego) dzieciaka.

Aż tak jesteś pojebany?

tylu idiotów."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr