Re: Lista wyznawców.

Data: 2020-07-01 11:41:31
Temat: Re: Lista wyznawców.
Od: trybun <L...@j...cb>

W dniu 01.07.2020 o 05:19, Izaura pisze:

> Tu jeden Pan wyjasnia na przykladach...
>
> "Być lub nie być Polski!"
>
> "Spójrzmy pod  cywilizacyjnym kątem na toczący się w Polsce spór,
> który ujawnia się też w obecnej kampanii prezydenckiej. Mamy z jednej
> strony Andrzeja Dudę odwołującego się do wartości określających
> cywilizację łacińską, zabiegającego o zrozumienie u Polaków, a po
> drugiej stronie kontrkandydata ,,Europejczyka" czującego się dobrze z
> brukselskim bizantynizmem, a popieranego przez ludzi formowanych przez
> wpływy cywilizacyjne zaszczepiane Polakom z zewnątrz, co zresztą
> [...]
zacji/

Tak się zastanawiam o co im chodzi gdy w włączonym rano kuchennym
telewizorze nie słyszę o wyborach na Białorusi tylko debilną i
skierowana dla debili gromadkę potomków Goebbelsa zawzięcie sobie
przytakujących jakim to Białoruś jest złym krajem i jakiego to złego ma
przywódcę.

Teraz ty mi tu serwujesz ten sam gulasz. Nie musi cytowany przez ciebie
pan tłumaczyć kim jest p. Duda, to przecie ogólnie znana znana Polakom
persona.