Re: Macie tu już tę stadną odporność?

Data: 2021-10-25 19:13:16
Temat: Re: Macie tu już tę stadną odporność?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 25.10.2021 o 18:36, XL pisze:

> Odkąd literatura naukowa jest tajna? Twoje pytania jw. są naprawdę
> powalające.

No właśnie. W tej jawnej nic nie ma takiego, co piszesz, więc ta twoja
musi być tajna.

> I jeszcze sam sobie na swoje pytania odpowiadasz ?

Niby nie są tajne, ale są?

> Oczywiście.

No to czego się wstydzisz? Podaj namiary.

> No to ,,sam znajdź".

Pokaż mi jak się znajduje coś, czego nie ma.

> Nie jest to żadna tajemnica jak już wiesz, a ty pomimo
> to dotąd tkwisz w niewiedzy? Taki mondrala? A idź poproś pierwszego
> lepszego wirusologa. Co, nie znasz??? Ty?????? He he ?

He he.
Podasz w końcu źródło tej wiedzy?

> Wujka Gugla masz?

Mam.
Głupoty które bezmyślnie powtarzasz są tylko na szurskich portalach dla
foliarzy. Głównie finansowanych przez twoich mocodawców z Moskwy.
Te portale też nie podają źródła swojej "wiedzy". Musi być bardzo
głęboko ukryte. Ale skoro już do niego dotarłaś, to się podziel.

LOL :):)
Ależ mi to poprzednio umknęło... :):):)

> Coś ci się aż pofistaszkowało z tych nerw ?

No skąd.
Tak bardzo trzymasz w tajemnicy tę bardziej bezpośrednią wiedzę od tej
bezpośredniej, że aż mnie ciekawi ile stopni bezpośredniości trzeba
przebrnąć żeby się dowiedzieć PRAWDY :):):)
To w końcuy fryzjerka, czy teolog?

> No tak, to jest coś.

I tak ci nie wierzę :):)

> Sporo patentów, publikacji - to tak poza pracą
> zawodową. Ma łeb dziewczyna. Moja duma.

I te publikacje to z cynków?

> FIRMA ma cynk. Czyli coś, czego się nie rozpowszechnia na każdym rogu, bo
> tacy jak ty ciemni ludzie nie powinni tego wiedzieć.

Czyli jednak wiedza tajemna.
A przed chwilą pisałaś, że dostępna publicznie...
Dlaczego mnie to nie dziwi :):)

> Przeżyję, naprawdę. Nie jesteś w nawet najodleglejszej mojej grupie
> docelowej do przekonania o czymkolwiek.

W to akurat wierzę.
Twoją grupą docelową są foliarze, którzy takie brednie łykają bez
popijania i nie zadają trudnych pytań. W końcu za coś ci płacą w tej
Moskwie, a nie żebyś czas marnowała na normalnych ludzi.

> Czyli jednak masz wątpliwości. Cenne. To już jakiś krok do przodu ?

A skąd. Od początku nie miałem wątpliwości, że twoja wiedza pochodzi z
plotek u fryzjera, ewentualnie bezpośrednio od pracodawcy.

> PS. Bądź lepszy niż ja - dawaj link do publikacji o POWOLNEJ zmiennosci
> genetycznej wirusa Sars-cov-2. Wszak twierdzisz,

Zacytujesz albo dasz linka, gdzie i kiedy tak twierdziłem?

> że takie istnieją. Pokonaj
> mnie swoim linkiem ?

Jaka na razie to ty coś twierdzisz i nie potrafisz tego uzasadnić. Więc
co tu jest do pokonywania?
Ja ci po prostu nie wierzę na słowo. Powtarzasz bezmyślnie to, co gdzieś
tam usłyszałaś i tyle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr