Mail sprzed chwili.

551. Data: 2010-04-22 09:34:20

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:
> Czekaj ... na obrączkach jest 2008, a śpiwór był ... hmmm 2-3 lata
> wczesniej ?
> To będzie więc jakieś 11-12 latek.

Dwoja z matematyki.
I.

552. Data: 2010-04-22 09:36:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:
> 2. Wychodzę z propozycją szukania pomocy na zewnątrz. Znajduję terapeutów.
> Po pierwszejw wizycie żona rezygnuje. Czuję mocne rozczarowanie, brak
> zrozumienia.
> 4. Żona wraca do tematu terapii, znajduje terapeutę, idziemy. Czuję
> lekkie zaskoczenie i wdzięczność. Czuję, że zostałem zrozumiany
> i że przejmujemy (oboje) kontrolę nad naszym małżeństwem.

A mozesz napisac (bez szczegolow, naturalnie), jak dlugo trwala ta
terapia i jakie metody pracy w Waszej parze byly stosowane?
I.

553. Data: 2010-04-22 09:38:11

Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach.
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Ale jacy sławni teraz jesteśmy. Wszyscy czytają, choć się brzydzą i
> wstydzą.

Jedna 21-letnia "dorosla Polka" to juz "wszyscy"?
I.

554. Data: 2010-04-22 09:40:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqp57e$sak$2@inews.gazeta.pl...

> Dwoja z matematyki.

Wszystko się zgadza. Jak by nie patrzył, pięcioletnia odsiadka to dziura w
życiorysie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

555. Data: 2010-04-22 09:42:38

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hqp57e$sak$2@inews.gazeta.pl...

> Dwoja z matematyki.

:))))
Miało być 1998 ;))))

556. Data: 2010-04-22 09:44:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hqp57e$sak$2@inews.gazeta.pl...

> :))))
> Miało być 1998 ;))))

W tę stronę też wychodzi pięcioletnia odsiadka. Kryminalisto !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

557. Data: 2010-04-22 09:51:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> W tę stronę też wychodzi pięcioletnia odsiadka. Kryminalisto !

Nie czepiaj się Dębski. Szczęśliwi czasu nie liczą!

Qra

558. Data: 2010-04-22 09:57:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie czepiaj się Dębski. Szczęśliwi czasu nie liczą!

... a odsetki lecą !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

559. Data: 2010-04-22 10:07:14

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
> jakieś przemyślenia.
> Twoje powyższe założenie brzmi mniej więcej tak:
> 1. Jest słoik, nakładam zakrętkę, kręcę, słoik się nie zakręca...
> i potem jedziesz dalej z tym chłamem
> 2. Wychodzę z propozycją szukania pomocy na zewnątrz...
>
> Albo piszesz z sensem albo ja nie wiem, może jest gdzieś grupa
> dla myślących inaczej?
> Jakie problemy były w punkcie 1.?
> Rzetelne przedstawienie i analiza i możemy rozmawiać.
> Przecież to chyba głównie to były te najwidoczniej nieuświadomione
> rozczarowania, do których tu wracasz co jakiś czas.

Co do problemów w punkcie 1. - była ich cała masa drobnych.
Typowych. Ale nie będę się nad nimi rozwodził raczej.
Ale widzę, że jak poprzednio, wywołuję w Tobie takie napięcie, że
dyskusja szybko traci sens. Chyba EOT.

> Masz do mnie pretensje o zobowiązania z tytułu twoich dzieci?
> Trzeba było pomyśleć lub uważać, a nie teraz zasłaniać się brakiem
> czasu i swobody na przemyślenia.
> ENder
Jakoś tak czułem, że odbierzesz to jako zarzut. A to zarzut nie jest.
To tylko delikatna sugestia, byś uważał z ocenianiem ludzi swoją miarą.
Napisałeś "IMO z wiekiem _człowiek_" a ja tylko zauważam, że
statystyczny w naszym kraju zarabia dużo(wielokrotnie) mniej od
Ciebie i oscyluje w okolicach posiadania dwójki dzieci. I to tylko tyle.

560. Data: 2010-04-22 10:08:23

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> ... a odsetki lecą !

Sto lat ! sto la ...
... a przeprasszam, nie ta impreza ...

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna