Mail sprzed chwili.

571. Data: 2010-04-22 11:47:16

Temat: Re: Mail sprzed chwili.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie zażółcony <z...@y...on.pl> tak oto plecie:

> [...]
> osobiste,
> intymne, to trzymaj formę. Schowaj oceny, bądź delikatny i precyzyjny w
> zadawaniu
> pytań - ale zadawaj je wprost. Nie obrażaj się na mnie, że nie
> odpowiadam na pytania,
> których w ogóle nie zadałeś, a jedynie gdzieś tam zasugerowałeś między
> wierszami, między swoimi ocenami.
>
> A jak nie chcesz - to też mi pasuje.
> Powiedz od razu, że nie interesuje Cię co ja mam do powiedzenia - tylko
> Twoje własne
> oceny, z góry przyjęte tezy, chęć pogadania sobie.

[...]

Qra

572. Data: 2010-04-22 11:50:51

Temat: Re: Mail sprzed chwili. Po dywagacjach.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Chcesz, zeby sie tu zlecialy 21-letnie "prawdziwe, dorosle Polki"?
> Na psds sie kwalifikuja.

Jeśli tylko mają dzieci. A nawet i bez dzieci. Tam już tylko wiatr hula.

Qra

573. Data: 2010-04-22 11:59:56

Od: zażółcony <z...@y...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiem ci kolego, że nie wiem czy interesują mnie twoje rozczarowania.
To się dowiedz, bo własnie widać, że nie wiesz.

> moje zainteresowanie byłoby tu 'na miejscu'.
Skoro Cię zachęcam i podaję warunki, to chyba możesz przyjąć
że jeśi spełniasz warunki, to jest na miejscu, nie ? Tak w każdym bądź
razie wyobrażam sobie normalną rozmowę między facetami.

> Z tego co piszesz powyżej wnoszę, że jednak dość osobiste
> i dość odczuwalne, skoro niedelikatność może im zaszkodzić.
Delikatność jest tu dla mnie synonimem zrozumienia. Nie generalnie,
ale tu tak. Być może jednak tego nie rozumiesz.

> Pytanie jest proste - opisz swoje największe rozczarowanie, które
> pchnęło ciebie w platoniczny romans.

To mi jeszcze powiedz wpierw: po co ? Z jaką 'tezą' pracujesz tutaj,
co powoduje, że jest to (jednak) warte Twego zainteresowania ?
Pytam dlatego, że, zauważ, że tego typu pytania i dociekania były wałkowane
w ramach terapii - więc, jeśli Twoją motywacją jest mnie leczyć
to jakby każesz mi teraz dokonać czegoś w rodzaju regresji, by dać się
jeszcze raz obmacać przez kogoś nieprofesjonalnego (bo inaczej
nie da sięCiebie traktować w tej kwestii) ;)

> Jeśli będzie potrafił o tym napisać bez emocji i będzie ci się chciało
> to napisz, a jak nie, to lepiej może nie ryzykuj.
A dlaczego bez emocji ?

> Nie ma sensu pisać o sprawach, które nie radzą sobie z jakąś krytyką.
Może być też tak, że nie warto pisać, jeśli krytyka jest tylko 'jakaś',
a nie 'solidna'. Przy czym zalecam tu odróżnić 'krytykę' w sensie
analiza+synteza od krytykanctwa, czyli ataku. Tak, nie mam ochoty
pisać tylko po to, by być atakowanym.

574. Data: 2010-04-22 12:13:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 12:36:47 +0200, Ender napisał(a):

> Masa drobnych problemów i wielkie rozczarowanie + szukanie pomocy
> + romans platoniczny?
> Dziwne, że nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo niepoważnie brzmisz.
> Ale jak sobie chcesz.

Dokładnie. "Cała masa drobnych, typowych" problemów i w zw. z tym AŻ
konieczność szukania pomocy na zewnątrz - jakoś się to kupy nie trzyma.
Więc albo rutynowo wszyscy powinni szukać pomocy na zewnątrz w drobnych,
typowych problemach, albo, co dla mnie z tej sprzecznosci wynika jako
oczywiste, Żółty (oraz nieliczni) sobie nie poradził sobie we własnym
zakresie z "drobnymi, typowymi problemami". Dlaczego i na jakiej podstawie
chce koniecznie ferować innym (w tym mnie) wyroki-psychoanalizy?

Niepoważne, trącące chęcią dowartościowania się "na zewnątrz", zamiast od
tej własciwej strony. Chyba jednak ta pomoc z zewnątrz nie całkiem
zlikwidowała problemy, albo nie były one tak drobne i typowe, jak pisze.
I wcale bym się do tego nie odnosiła, gdyby nie oczywisty fakt mojego
zdegustowania jego bezpodstawnymi psychoanalizami w moją stronę.

575. Data: 2010-04-22 12:14:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Apr 2010 13:25:53 +0200, vonBraun napisał(a):

> Żart, wziął mi się stad, że vonBraunowa kazała mi kilka dni temu
> powtórzyć słowo 'neokatechumenatu' bez zająknięcia.
> Powtórzyć mi się udało, ale spytałem czy "Katechumenatu" to jakiś Bóg
> Azteków... ;-)

Tak, a Aldente to miejscowość ;-)

576. Data: 2010-04-22 12:20:35

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> Ależ przecież Jubilatom i Solenizantom również (chyba mnię zaćmiło)... Z
> tego co pamiętam, co najmniej jeden się ujawnił był :)

Ten? ;-)
06,Donald_Tusk_konczy_53_lata__ZDJECIA_.html
I.

577. Data: 2010-04-22 12:21:21

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> To tym bardziej życzę Ci samych dobroci!
> Jak i wszystkim kwietniowym Jubilatkom i Solenizantkom.

A, dzieki, dzieki. :-)
I.

578. Data: 2010-04-22 12:33:34

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Hmmm wyciął np moje pytanie o teczki i Ks Isakowicza-Zaleskiego.

hehehe
wiesz? to jest niesamowicie ciekawa przeslanka!
Moze jestem ks. Isakowicz Zelewskim?

wiecej prosze!

Druch

579. Data: 2010-04-22 12:35:27

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <X...@p...fm> wrote in message

> Ja to sugeruję od dawna. I chyba Duch nigdy wprost nie zaprzeczył, zawsze
> jakoś owija w bawełnę, gdy na to odpowiada.

hehehe, nigdy oficjalnie nie zaprzeczyl! :)
"chyba"!

Druch

580. Data: 2010-04-22 12:37:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ten? ;-)
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/5,80293,78012
06,Donald_Tusk_konczy_53_lata__ZDJECIA_.html

A... ten to tu rzeczywiście dawno musi nie zaglądał.

Qra, a Ty jak się czujesz w tym swoim mocno podeszłym wieku? [i żeby nie
było niedomówień ;-)]

Jeszcze jedna możliwość
tabu. i znowu ktoś się boi...?
Molestowania seksualne dzieci przez duchownych KK
O historii
Dla vonBrauna