Re: Makijaż do sukienki

Data: 2005-04-14 06:19:33
Temat: Re: Makijaż do sukienki
Od: "Czarnulka" <p...@b...pl>

"Anuryca" <

> Ja niedawno występowałam na weselu w bordowej sukience. Pięęęknie
> się w takim kolorze wygląda na zdjęciach i pamiątkowym filmie :)

Liczę na to w cichości ducha ;)

> Na usta polecam coś w odcieniu bordo. Ja mam małą buzie i w
> bordowych pomadkach wyglądam, że tak powiem, dość surowo. U
> mnie rewelacyjnie sprawdziła się do bordowej kiecki kombinacja
> bordowej kredki do ust i na to błyszczyk Vipery Diamonds Color - starł
> mu się numerek, ale o ile mnie pamięć nie myli to nr 8. Na ustach
> wygląda bordowo, ale nie tak intensywnie jak w opakowaniu, tylko
> raczej delikatnie - kolor stapia się z kolorem ust.

To byłoby rozwiązanie. Mazianie się bordową szminką mnie przeraża, ale
błyszczyk...

> Jakbyś miała okazję to zerknij na niego w drogerii.
>
> Co do oczu to polecam wycieniować powiekę delikatnymi
> janobeżowymi cieniami, no i zrobić czarną kreskę na górnej powiece
> linerem i b. mocno wytuszować rzęsy.

Dobra, potraktuję Cię jako ekspertkę w sprawach kresek - jak się je robi,
żeby cała powieka nie była w przecinki? Mam dobrze zaostrzoną kredkę
Rimmela, ale jej użycie mnie przerasta :)

> No i nie zapomnij musnąć policzki różem lub pudrem brązującym.

Hehehe... a to już w ogóle... Mam okrągłą buzię (no, może nie jest to
księżyc w pełni, ale kości policzkowych też nie uświadczysz) - jak nałożyć
takie cudo, żeby nie wyglądać jak Maryna w remizie?

Czarnulka