Re: Mam ogrod !!!

Data: 2006-10-14 22:28:41
Temat: Re: Mam ogrod !!!
Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl>

Uzytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:egr68h$pge$1@inews.gazeta.pl...

> No i tu zaczynaja sie pytania, za odpowiedzi z gory bardzo serdecznie
> dziekuje:
> 1. W jakim rozstawie sadzi sie truskawki

Są różne systemy dostosowane do uprawy mechanicznej. W praktyce amatorskiej
można sadzić w systemie rzędowym. Rozstaw rzędów 50-60 cm, a w rzędzie 40
cm.

i jak dlugo moga one rosnac w tym
> samym miejscu,

3-4 lata

a pozniej kiedy bedzie je mozna znow na to miejsce
> posadzic?

Lepiej jak wnuki posadzą :)

> Chcialabym uzyc czarnej folii do ochrony gleby

Znacznie lepsza jest czarna agrotkanina polipropylenowa. Nie pęka, można po
niej jeździć traktorem. Jest przepuszczalna dla opadów, a nie jest
przepuszczalna dla chwastów. Znacznie szybciej wysycha po deszczu i owoce
truskawek nie gniją, bo nie leżą w wodzie w zagłąbieniach folii. Można łatwo
utrzymać na niej czystość, zamiatając miotłą.

- czy te folie trzeba
> bedzie
> co jakis czas sciagac,

Agrotkaniny nie trzeba ściągać podczas uprawy, może leżeć wiele lat.

Jak znajdę w kompie zdjęcia uprawy na agrotkaninie, to umieszczę w sklepie.
Na razie pokazałem jak można agrotkaninę zastosować do roślin ozdobnych
(materiały ogrodnicze).

Pozdrawiam
Leszek
www.ogrodniczy.eu