Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny

Data: 2017-05-28 10:21:24
Temat: Re: Mamy pierwszy zamach terrorystyczny
Od: "Chiron" <c...@t...ja>

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:d543327e-948b-4acd-aacc-b6010d92c444@googlegrou
ps.com...
W dniu niedziela, 28 maja 2017 09:58:43 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tylko że oni nie mieli do czynienia z ideologią muzułmańską w natarciu.
> Nie
> ma dialogu z tą ideologią - nie jest to ideologia dialogu.

Jeżeli chodzi tobie o ideologię salaficką, to się zgadzam.
No ale ideologia ta jest popularna głownie w krajach arabskich.
Co z resztą islamu?

====
Jeśli chodzi o mnie, to- za wyjątkiem polskich tatarów (o których pisałeś)-
można zapakować ich wszystkich na statki- i przetransportowac na Saharę.
Chyba, że sami zechcą odjechać w dal.
A jak chcą zostać- to niech wskażą źródła przychodu- wiesz, kaskę na
utrzymanie rodziny. Wystarczy, że ktoś się zobowiąże takiego zatrudnić- nie
ma sprawy. Albo- islamski biznesmen, który tu chce inwestować.

--
Chiron