Re: Margaryny antycholesterolowe

Data: 2018-06-03 10:23:22
Temat: Re: Margaryny antycholesterolowe
Od: XL <i...@g...pl>

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Tak dokładnie tego nie pamiętam,. Broszurę z zaleceniami widziałem dość
> dawno temu. Tak że nie pamiętam czy było w niej coś o warzywach.

Podoba mi się!

http://m.poradnikzdrowie.pl/diety/odchudzajace/dieta
-kwasniewskiego-optymalna-przykladowy-jadlospis-prze
pis_41985.html

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 1

śniadanie: jajecznica z dwóch jaj na boczku (50 g), 2 placki (100 g) na
smalcu (10 g) z masłem (30 g), herbata z cytryną
obiad: zupa szczawiowa z jajkiem (200 g), żeberka (100 g), ziemniaki (100
g), fasolka szparagowa (100 g)
kolacja: galaretka z nóżek wieprzowych (200 g), 2 placki (100 g) z masłem
(30 g), herbata

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 2

śniadanie: 2 placki serowe z jabłkami, parówka z chrzanem, papryka, herbata
obiad: kapuśniak (200 g), śledź w śmietanie (110 g), ziemniaki (100 g)
kolacja: zupa mleczna przygotowana ze szklanki pełnego mleka z 2 żółtkami i
2 łyżkami masła

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 3

śniadanie: budyń z żółtek i śmietany z dżemem (200 g)
obiad: 2 szklanki barszczu białego z 2 łyżkami śmietany (30 proc.
tłuszczu), pętkiem białej kiełbasy, plastrem boczku (50 g) i słoniny oraz
jajkiem, na twardo
kolacja: kaszanka (150 g) odsmażana na boczku wędzonym (50 g), 2 placki
(100 g) z masłem (30 g), herbata

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 4

śniadanie: placek ze śliwkami (WOW ?)
obiad: zupa grochowa (200 g), żeberka (150 g) smażone na smalcu (10 g),
frytki (100 g), surówka z kiszonej kapusty (100 g),
2 łyżki soku owocowego na szklankę wody
kolacja: 2 żółtka gotowane, twaróg ze śmietaną i szczypiorkiem (100 g),
chleb białkowy (1 kromka), masło (1 łyżka), 1 pomidor, 1 ogórek, 1 sałata,
herbata

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 5

śniadanie: pasta z żółtego sera i pasztetowej (100 g), 2 placki (100 g) z
masłem (30 g), herbata z cytryną
obiad: zupa kminkowa (200 g), 40 dag golonki ugotowanej z przyprawami
podawanej z sosem chrzanowym
kolacja: tort makowy z kremem (200 g) (WOW ?), herbata z cytryną

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 6

śniadanie: omlet z 2 jaj (100 g) z truskawkami (100 g) na maśle (50 g),
herbata
obiad: barszcz czerwony (200 g) z pasztetem (50 g), żeberka duszone (150 g)
na smalcu (20 g), surówka z kiszonej kapusty (100 g), 2 łyżki soku
owocowego na szklankę wody
kolacja: sernik wiedeński (100 g), herbata z cytryną

Dieta dr Kwaśniewskiego: przykładowy jadłospis - dzień 7

śniadanie:2 jaja (100 g) sadzone na boczku wędzonym (50 g), 2 placki (100
g) z masłem (30 g), herbata
obiad; zupa pieczarkowa na rosole ze śmietaną (200 g), szaszłyk z karkówki
(150 g) i boczku wędzonego (50 g) + cebula (50 g), fasolka szparagowa z
wody (100 g) z masłem (20 g), smalec do smażenia szaszłyka (20 g), 2 łyżki
soku owocowego na szklankę wody
kolacja: 2 jaja i 5 łyżek masła rozmieszane w 1 szklance pełnego mleka
,,

--
XL