Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 28 Sep 2017 04:20:02 -0700 (PDT)
<59c508ef$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<59c780aa$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<59c784df$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<59c8fe78$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
<oqbau1$qa6$2@news.icm.edu.pl>
<59ca2aec$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<oqe2qo$lbu$1@news.icm.edu.pl>
<59cb714f$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
<oqhf04$pum$2@news.icm.edu.pl> <s...@f...lasek.waw.pl>
<oqijbj$j1r$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
Subject: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
From: t...@g...com

Jarka od kminku i wątku o kiszeniu kapusty który być może jest a może nie ma ale to
akurat nie ma żadnego znaczenia :

Płynąłem wczoraj swoim u-bootem ulicami mojego miasta. Światła, zatrzymałem się.
Patrzę na lewo przystanek, patrzę na prawo na pasie obok stoi u-boot ostatniej
generacji lśniący czarnym lakierem na berlińskich blachach.
Za szybą facecik w okularach w złotej oprawce. Ledwo go widać zza steru swojej
maszyny. Patrzę na niego, on patrzy na mnie. I tak sobie siedzimy i patrzymy na
siebie... Po chwili widzę jak roluje okno swojego okrętu na dół i lekkim
pstryknięciem palców uwalnia się od zmiętej puszki po coca-coli...
Puszka ląduje na jezdni między nami. Patrzę na niego a on na mnie. Żadnego tryumfu,
żadnej złości, żadnej pogardy. Zmiana świateł,on leciutkim odbiciem wystartował tak,
że zawirowało powietrze i odpłynął. Wrzuciłem dwójeczkę i cały czas myślałem ile
kminku dodać na kilogram kwaszonej kapusty ? I czy dodać teraz czy później, i co z
tego wyniknie i czy będzie dobrze.. Europa....

Jarku ile tego kminku ? Mów prosto jak do dziecka ..))