Re: Maszynka do mięsa stalowa.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Maszynka do mięsa stalowa.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 2 Jul 2010 19:37:17 +0200

Dnia Fri, 02 Jul 2010 19:20:53 +0200, Sender napisał(a):

> Prawdopodobnie stalowej nie dostaniesz, ponieważ nigdy nie słyszałem,
> żeby ktoś zrobił taki odlew.
> Polecam maszynkę żeliwną - tradycyjną, np taka jak ta:
> http://www.dommix.pl/index.php?id=1&module=shop&acti
on=product_view&id_product=362
> choć znacznie lepsze są elektryczne i porządne tabletki do zmywarki,
> ze środkiem do ochrony metali.
> Paradoksalnie tańsze od byle jakich krajowych dostaniesz właśnie takie
> na allegro.
> Osobiście przetestowałem niemieckie calgonit 'max in 1' i można
> spokojnie zapomnieć o śniedzi na metalach.
> S.

Aluminium i jego stopy (z nich robi się części robocze do maszynek do
mięsa, tych domowych) są nie do zabezpieczenia przed zmywarkową
"zgryźliwością", nic tu nie pomoże.
Znalazłam stalową, a nawet dwie, jedna na prąd i druga bez prądu, co ważne:
http://allegro.onet.pl/item1092313835_k_stalowa_masz
ynka_do_miesa_clatronic_fw3151_550w.html
http://allegro.onet.pl/item1091639069_maszynka_do_mi
elenia_miesa_10_stalowa_18_10.html

Jak się dobrze poszuka, to się znajdzie :-)