Re: Miasto Aniołów....

From: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Miasto Aniołów....
Date: Tue, 22 Aug 2000 19:08:35 GMT

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: ...
>. Po pierwsze Bog byl sadysta, zabil
>dinozaury, ktore nawet nie stworzyl, bo nie bylo o tym w Biblii,

Zabił własnego syna, jego matkę wziął ponoć żywą do nieba, ale po prawdzie,
cóż by mu przyszło z martwej, bezcielesnej konkubiny? Dobrze, że już więcej
żadnego syna mu nie urodziła, bo też by marnie skończył z takim ojcem.
Strach pomyśleć, co stałoby się z córką! I nadal zabija, każdego, wcześniej
lub później. Powiedzmy, że Adam z Ewą zjedli to jedno nędzne jabłko, więc
zasłużyli na śmierć, ale zwierzęta również umierają, mimo że jabłka z
zakazanego drzewa nie zjadły. Widocznie Bóg lubi zabijać wszystko co żyje i
po to tylko nas stworzył, żeby nas zabić.
Wymyślił także piekło, aby w ten sposób spotęgować swoje sadystyczne
doznania.
Mnie najbardziej zdumiewa, że Bóg, taki przecież wszechmocny, nie stworzył
sobie tego Chrystusa, tylko musiał w tym celu zapładniać swoją córkę Marię,
która w dodatku była narzeczoną jego innego dziecka -Józefa. Bo przecież
Biblia uczy, że wszyscy jesteśmy dziećmi Boga. Już w niemowlęctwie skazał
tego syna na mieszkanie w stajni i wąchanie bydlecych odchodów zamiast
postawić mu jakiś przyzwoity dom. Czy tak postępuje dobry ojciec? Ta Maria
też jakaś taka, pozbawiona wyższych uczuć, bo gdyby mój zapładniacz chciał
mi zabić syna, to jak bym prasła w niego patelnią, wałkiem i wszystkim co
bym w ręce miała to mokra plama by z niego została. Biblia jednak uczy, że
naśladując Boga, niektórzy ojcowie podrzynali swoim synom gardła, jak
baranom i ofiarowywali Bogu.

> Poza tym Biblia to najbardziej
>sadystyczna ksiazka jaka kiedykolwiek czytalam, pelna krwi i wszystkiego co
>najgorsze, ale mimo tego wszystkiego pisze jaki to ten Bog jest
wszechmocny,
>chociaz jest morderca.

Biblia to piękny horror i powinna być sfilmowana tak, jak robi się to z
dziełami S.Kinga.

Czyli to tak jakbym ja kogos zakopala na zywca w
>murze, tylko za to, ze na mnie bluzgal i watpil w moje istnienie (co Wy
>czynicie bez przerwy),

Ty nie możesz tego zrobić, bo są to rozrywki zawarowane dla Boga. Skoro
jesteś dobra, to znaczy, że masz jakąś mutację genetyczną i nie zostałaś
stworzona na obraz i podobieństwo Boga. Może stworzyli Cię kosmici bo
podobno wszechświat jest nieskończony, więc jest tam miejsce dla
nieskończonej ilości Bogów.

Ponadto Bog byl czyms
>w rodzaju malpy, poniewaz stworzyl Adama i Ewe na wlasne podobienstwo, a
>przeciez kazdy glupi wie jak ludzie dawno, dawno temu wygladali... Cos
>strasznego :-).

To może być cenny dowód na to, że jednak Bóg nas nie stworzył. Nie wiemy jak
wyglądali kosmici i pewnie to nie były zielone ludziki z trąbką zamiast
nosa, bo wtedy pewnie my wszyscy wygladalibyśmy tak samo. Natomiast nikt
jeszcze nie widział małpy, z której powstałby człowiek. Na wszystkich
obrazach Bóg nie jest przecież podobny do małpy, tylko do człowieka
współczesnego. Więc kto stworzył Boga na swój obraz i podobieństwo?
Dorrit

.