Mięso puchnie

61. Data: 2017-09-24 12:47:04

Temat: Re: Mięso puchnie
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zarzuć zdjęcia tam, gdzie twój robot Philipsa :)
> Chętnie obejrzymy!

Za mało w nich "szacunku dla ludzi" - więc nie mogę.
:->

--
XL

62. Data: 2017-09-24 12:47:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zarzuć zdjęcia tam, gdzie twój robot Philipsa :)
> Chętnie obejrzymy!

A robot był Bosch. Tfu.

--
XL

63. Data: 2017-09-24 12:54:03

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 12:47 XL <i...@g...pl> pisze:

> Za mało w nich "szacunku dla ludzi" - więc nie mogę.
> :->

Nie wierzę, że potrafisz w _martwej_ naturze wyjawić swój brak szacunku
dla ludzi, który zadeklarowałaś powyżej. Przebłysk geniuszu?

--
Trefniś

64. Data: 2017-09-24 13:21:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Nie wierzę, że potrafisz w _martwej_ naturze wyjawić swój brak szacunku
> dla ludzi, który zadeklarowałaś powyżej. Przebłysk geniuszu?

Chciałbyś podyskutować?

--
XL

65. Data: 2017-09-24 13:57:24

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 13:21 XL <i...@g...pl> pisze:

> Chciałbyś podyskutować?

Potrzebującej nie zostawię w potrzebie, bo ja szacunek miewam.
Tylko zaskakujące, że ku mojej uldze deklarujesz brak chęci do dyskusji, a
następnie ją podtrzymujesz.
Taki rozpaczliwy krzyk o zainteresowanie swoją osobą?

--
Trefniś

66. Data: 2017-09-24 14:24:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> następnie ją podtrzymujesz.
> Taki rozpaczliwy krzyk o zainteresowanie swoją osobą?

"Żywy byłem zarazą - umierając będę twoją śmiercią" - Marcin Luter

--
XL

67. Data: 2017-09-24 14:48:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .09.2017 o 14:24 XL <i...@g...pl> pisze:

> "Żywy byłem zarazą - umierając będę twoją śmiercią" - Marcin Luter

"...oraz hoho beri beri i takiego wała" - Joseph Heller, Paragraf 22,
tłum. Lech Jęczmyk.

--
Trefniś

68. Data: 2017-09-24 19:19:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 12:59, krys pisze:
> XL wrote:
>
> Zaspokoję twą ciekawość laćki (laczki) to kapcie, glapa to wrona. Oni tam
> jeszcze sztrykują i heklują robią na drutach io szydełkują), oraz robią
> różne dziwne rzeczy, zupełnie "nieznane" w centralnej Polsce.

Idzie sobie pensjonarka
w biegu chyża
w kroku szparka

Pozdr
Stefan

69. Data: 2017-09-24 19:21:33

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 17:34, XL pisze:

> Ten niemiecki ordnung to u nich tylko od frontu - znam relacje i od
> zaplecza. Ale nie w tym rzecz. My Królewiacy jesteśmy ostoją polskosci -
> zawsze za polskość obrywalismy, to i ją najbardziej sobie cenimy.

Ja, ja, wirklich - Szkieletczyzna :)
pozdr
Stefan

70. Data: 2017-09-24 22:03:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Ja, ja, wirklich - Szkieletczyzna :)

I AKowszczyzna - partyzantka i ruch oporu.
Dopiero za PiS-u jesteśmy docenieni.

--
XL

sliwki - biały osad