Re: Mirt-drzewko szczęścia i powodzenia.

From: "Beata Werońska" <b...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Mirt-drzewko szczęścia i powodzenia.
Date: Sun, 13 Oct 2002 13:00:28 +0200

"Anna Krysiak" <a...@w...pl> wrote in message
news:3DA83993.685C347A@wp.pl...

Kłopoty zaczęły się podczas ubiegłej zimy,
> gdzie w identycznych warunkach drzewko w niektórych miejscach usychało i
> gubiło listki.

Niestety nie wiem, co mogło "trafić" twoje drzewko mirtowe ostatniej zimy,
może trochę podmarzło? Cieszę się, że mirt to takie szczęścliwe drzewko. Ja
od niedawna jestem szczęśliwą posiadaczką młodej sadzonki mirtu i już
kwitnie (teraz późną jesienią)!
Mój kwitnie na biało.
Moze przyniesie mi szczęście? A tak poważnie, to też chciałabym zrobić z
niego drzewko, strzyżone. Właśnie się do tego zabieram.
Nie wiecie przypadkiem czy mirt można rozmnażać z nasion? Jeśli tak to jak?
Mój ma jednocześnie kwiaty i owoce.
Pozdrawiam,
Beata Werońska