Re: Misiewicza rola życia :-)

Data: 2017-05-20 07:58:40
Temat: Re: Misiewicza rola życia :-)
Od: Kviat <null>

W dniu 2017-05-19 o 22:49, Ikselka pisze:

> Ba - żebyś ty wiedział, ile jest w Polsce rasistowskich szuj czy jak nas
> tam sobie chcesz nazywać.

Doskonale wiem kretynko ilu was jest :) O wiele za dużo :)

> Terminologia twoja jest dla nas nieistotna.

Oczywiście :) Faszyści cały czas się obrażają za nazywanie ich faszystami.

> Niestety ty dojdziesz do właściwych wniosków za późno - bo dopiero kiedy
> naleje ci się porządnie za kołnierz. Tak mają prymitywy.

W przeciwieństwie do ciebie znam historię. Rasistowskie prymitywy zawsze
dostają w dupę :)
Wiesz dlaczego tylko nieuki są rasistami, faszystami itd.? Właśnie
dlatego, że są nieukami. Nie wiedzą jak tacy kończą :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr