Re: Mleko w ekspresie

Date: Fri, 12 Aug 2022 08:42:20 +0200
Subject: Re: Mleko w ekspresie
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: cef <c...@i...pl>

W dniu 2022-01-06 o 16:17, cef pisze:
> [...]
ries

> [...]
> ale ten model strasznie dużo wody wypuszcza gdzieś bokiem na tackę.
> To zmiana na gorsze a powinno być przecież eko.
> Natomiast faktycznie działanie i higiena systemu mleko-kawa jest dla
> mnie miłym
> zaskoczeniem. Rzadko sięgam po kawę z dodatkiem mleka, ale
> po odpowiedniej regulacji i użyciu dobrej kawy capuccino można się
> podelektować.
>
> Dodatkowo góra ekspresu nie jest płaska i nie bardzo można
> choćby tymczasowo coś tam odstawić.
> Jest też wyższy niż poprzedni co utrudnia obsługę.

A po półrocznym użytkowaniu widać, że niepotrzebnie interesowałem
się higieną użycia mleka, bo nikt z użytkowników nie używa na co dzień mleka
przez ekspres. Za dużo przyciskania i kombinacji i coś trzeba umyć.
Dodatkowo
ten kubek jest łatwy w użyciu ale niestabilny a jakoś trzeba mleko w
chłodzie przechować. Więc jak dwa razy się wylało w lodówce, to już
nikomu się nie chce myć pół lodówki. Wystarczy zrobić zwykłą kawę a
mleko dodać sobie z dzbanuszka.
Następny ekspres, to będzie z funkcją jednej kawy.