Re: Mleko w ekspresie

Date: Fri, 12 Aug 2022 23:29:04 +0200
Subject: Re: Mleko w ekspresie
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 12.08.2022 o 08:42, cef pisze:

> A po półrocznym użytkowaniu widać, że niepotrzebnie interesowałem
> się higieną użycia mleka, bo nikt z użytkowników nie używa na co dzień
> mleka
> przez ekspres. Za dużo przyciskania i kombinacji i coś trzeba umyć.

Ten ekspres moim zdaniem akurat pod względem systemu spieniania mleka
jest świetny. I przy tym dodatkowego mycia jest stosunkowo mało w
porównaniu z innymi ekspresami.

Ma niestety wiele innych wad, o których częściowo pisałam już wcześniej.
Z wad o których chyba nie pisałam, dodałabym jeszcze brak prowadzenia
np. przy wymianie filtra albo czyszczeniu. Trzeba każdorazowo szukać
instrukcji albo robić na czuja, co nie zawsze się sprawdza.

> Dodatkowo
> ten kubek jest łatwy w użyciu ale niestabilny a jakoś trzeba mleko w
> chłodzie przechować. Więc jak dwa razy się wylało w lodówce, to już
> nikomu się nie chce myć pół lodówki.

Zdarzyło mi się może ze 3 razy w ciągu ładnych kilku lat, że kubek się
przewrócił.

> Wystarczy zrobić zwykłą kawę a mleko dodać sobie  z dzbanuszka.

Miłośnikom americano może wystarczy, ale amatorom cappuccino na pewno nie.

--
Ewa