Re: Mnie tez malo dziwi

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Mnie tez malo dziwi
Date: Sun, 23 Dec 2018 14:28:10 +0100

Am 23.12.18 um 01:04 schrieb Ilona:

> A krzyże wiszą, czy zieloni zdjeli?

Cholera wie. Premier Söder w przedostatnim "Spieglu" pozowal przy
bawarskim lwie, krzyza nie bylo widac, nic tez o nim nie wspominal. Ale
on ewangelik, wiec sie nie eksponuje.

Zgodnie z rozporzadzeniem krucyfiksy mialy byc w urzedach krajowych, a
wiec podleglych rzadowi w Monachium czyli w policji, sadach i fiskusie.
Wszystko inne, z czym obywatel sie czesciej styka (ratusz, szkola,
przedszkole, zlobek, szpital, uniwersytet), podlega gminie lub miastu
czyli im moze Söder (i partie) naskoczyc. Tez placowki federalne sa poza
jurysdykcja krajowa. Sa placowki zwiazne z kosciolami jak szpitale,
przedszkola, domy starcow, wiec tam chyba cos wisi?

--
saluto
Silvio Balconetti