Re: My - Polacy. Jacy?

Data: 2019-03-12 09:12:07
Temat: Re: My - Polacy. Jacy?
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:
> W dniu 2019-03-12 o 00:46, XL pisze:
>> Ilona <i...@u...net> wrote:
>>> On 2019-03-09 22:20, XL wrote:
>>>> Tacy:
>>>> https://nczas.com/2019/03/08/najnowszy-sondaz-typowy
-polak-to-katolik-patriota-konserwatysta-lubi-disco-
polo-i-nie-wstydzi-sie-pochodzenia/

> http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2453603
0,pobili-kierowce-ubera-bo-jest-ukraincem-i-nie-wlac
zyl-disco.html

> [...]
>
> Piłaś - nie pisz.

> Prawaki dostają od Putina. Nie ma nic za darmo.

> No to żeś sobie wymyśliła :)
> Ogromny wysiłek, a efekt żaden.

> Jak w lewackim? Przecież to pis i pseudonarodowcy robią syf.
> W czyim interesie prawacy robią syf? We własnym nie, bo są na to za głupi.

> Dopóki ziobrotura trzyma łapę, prezesowi nic się nie stanie. Naziole też
> są pod ochroną. Przecież nie po to przejmowali prokuraturę żeby sprawę
> zakończyć. Ale już niedługo.
> Już czujecie, że się wam pod dupami pali.

Widzę, że nie umknął ci żaden akapit mojej wypowiedzi i to jest bardzo
znamienne - znaczy, że dobrze trafiam w zadany target bo mam charyzmę i
słusznie mnie wybrano do zarządu regionu :-)
Naziolem to ty sam jesteś - i to w stosunku do swego własnego narodu.
Ty w ogole wiesz, co to naród?
I czy ty akurat jesteś Polakiem?
https://youtu.be/icxF_boLqYI
--