Re: Najbrzydszy kraj Europy.

Data: 2017-12-17 21:07:50
Temat: Re: Najbrzydszy kraj Europy.
Od: XL <i...@g...pl>

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-12-16 12:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

> radze wracac do kraju nad Wisla -

http://www.polishexpress.co.uk/polacy-masowo-wracaja
-do-polski-wiekszosc-wraca-z-wielkiej-brytanii

https://www.tvp.info/34587089/financial-times-mlodzi
-polacy-wracaja-do-kwitnacej-gospodarki-w-polsce

http://powroty.gov.pl/-/z-powrotem-w-polsce

> ludzie tam usmiechnieci,

Jak najbardziej. Ale wtedy PO i lewicowe zachodnie media drą się, że ,,60000
faszystów maszerowało w Warszawie" :->

> smieci nie
> ma,

Generalnie nie ma. Polska to czysty kraj. Tak go określają przyjezdni.
Nawet ma zapadłej wsi są odbierane śmieci - u mnie co drugi tydzień.
Tylko miejskie brudasy wywożą worki śmueci do okolicznych lasów, gdy
wracają z weekendu w swoich podmiejskich domach letniskowych, ale ich
dopadnę prostym sposobem, tak jak już parę razy zrobił sąsiad - w worku ze
śmieciami znalazł korespondencję reklamową z adresem. Państwo wielkomiejscy
(LEKARZE!!!) już mandacik zapłacili niezgorszy - a nadleśnictwo podało ich
do sądu :->

> nikt nie przeklina,

Albowiem ,,fuck you" to rdzennie polskie przekleństwo :->

> pracy mnostwo, nie ma betonowych blokow ze
> zsypami smieci i karaluchami, peegery byle to oazy przedsiebiorczosci, itp.

Pracy jest w Polsce mnóstwo, to prawda.
Kto naprawdę chce, pracę znajdzie. Moje córki nie miały nigdy z tym
kłopotu, a przecież nie pracują na budowach, gdzie są wielkie braki w
zatrudnieniu.
Co do ,,karaluchów" - nie ma bardziej zarobaczonego kraju, niż GB: karaluchy
i pluskwy to oczywistość w wiekszości lokali mieszkalnych. Nawet w
samolotach krolewskich linii lotniczych istna plaga pluskiew - ostatnia
afera z pogryzieniami pasażerów przez te paskudztwa dopelnia obraz.
Całe fora Polaków w GB omawiają stan sanitarny tamtejszych domów i mieszkań
- robactwo i zagrzybienie, brud. To Polaków szokuje w GB. Po zamieszkaniu
tam szukają sposobu pozbycia się robactwa i uchronienia się przed
przywiezieniem tego g...a do Polski...
W Polsce się o pluskwach, karaluchach i grzybie praktycznie nie słyszy. To
rzadkość.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite