Re: Najlepsza śmietana

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Najlepsza śmietana
Date: Tue, 3 Nov 2015 10:15:45 -0600

<s...@g...com> wrote in message
news:8ea97f3c-4d98-4c78-9371-11902463ccd4@googlegrou
ps.com...

> I ze sznurkiem do snopowiązałek :))

To w ogóle cud że jakies snopowiązałki były!
Przecież to szczyt techniki, a głupi chłop na sznurek narzekał
zamiast się cieszyć że ma dostęp do takiej ufockiej technologii...

> Nie ma nic do śmiacia:((

No rozbawił mnie Twój dobór zalet...

> Żłobków i przedszkoli byś nie zaliczał do tej grupy?!
> FWP też nie?! Weź przestań...

Tak, bo zamiast "funduszu wczasów pracowniczych" wolałbym
mieć wystarczającą pensję abym mógł sobie pojechać tam
gdzie chcę samemu, bez przydziałów i limitów...

A przedszkola to niemiło wspominam z dzieciństwa :-P

> Ależ jak najbardziej pamiętam negatywy!!
> Pamiętam fajki na kartki, ocet i herbatę Ulung
> na półkach. Pamiętam kolejki po byle co!!

A machlojki, lewactwo, brak kompetencji, konieczność
"załatwiania" wszystkiego i wszędzie, lizanie tyłka PZPR,
prześladowania niewygodnych, morderstwa wywrotowców itp...

> Looknij se do pośredniaka, tam teraz są kolejki
> po byle co, i takie byle co mi co tydzień chcą wcisnąć.

Nie wiem co to pośredniak.