Re: Najlepsza śmietana

Data: 2015-11-05 19:55:11
Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

W dniu 05.11.2015 o 18:44, Trefniś pisze:

> Nie popadałbym w taki zachwyt.
> :(
>
> Tutaj więcej o mlekomatach:
>
> http://www.mlekomaty.org/
>
> same maszyny opisane tutaj:
>
> http://www.mlekomaty.org/mlekomat/
>
> Jest ich aż jedenaście rodzajów, ale każda z nich wymaga _ręcznego_ mycia
> przy użyciu dość prymitywnego "zestawu sanitacyjnego":
>
> http://www.mlekomaty.org/mlekomat/2.168.akcesoria/2.
176.sanitacja-mlekomatu/

> [...]
> 1x zmiotka + szufelka
> 1x witrynka
>
> Jeśli coś musi być myte ręcznie przez "panią Zdzisię" (lub co gorsza,
> "pana Zdzisia") środkiem do mycia naczyń, to prawdopodobnie tylko
> wybrane mlekomaty mają szansę być czyste przez większość czasu
> użytkowania (choć niekoniecznie zawsze).
>
> Owe rzekome "mycie parą" opisywane przez Pszemola, dotyczy _wyłącznie_
> wnęki wydającej mleko.
> I na pewno nie jest to para przegrzana - to byłoby niebezpieczne dla
> klientów!
>
> Wszystkie mlekomaty tego dostawcy tak działają.

Niestety, ale podany link nie podaje, w jaki sposób mlekomat jest myty i
sterylizowany wewnątrz, a tu głównie o to chodzi.
Podana przez Ciebie lista dotyczy utrzymania czystości na zewnątrz
mlekomatu i tu jest zupełnie wystarczająca.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)