Najlepsza śmietana

271. Data: 2015-11-11 12:44:30

Temat: Re: Najlepsza śmietana
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> Wijesz się jak (wiesz co).

usiłujesz przykryć to, że wyszedłeś na idiotę odpowiadając na co inego
niż napisałem

> Zainicjuj wszechpolską akcję zakręcania z powrotem odkręconych butelek PET.

i dalej pokazujesz, zę nie rozumiesz co czytasz

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

272. Data: 2015-11-11 12:45:23

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> W dniu .11.2015 o 12:20 masti <g...@t...hell> pisze:
>
> (...)
>
> Jakie nikomu nieznane orgasnizacje?
> Tu masz:
> http://www.zbawienie.com/nwo.htm

a kto to jest The Word Watcher i czemu zbiera nakrętki?

273. Data: 2015-11-11 14:20:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 12:44 masti <g...@t...hell> pisze:

> i dalej pokazujesz, zę nie rozumiesz co czytasz

Lepiej wracaj na prega do wątku o majtkach.
Tu Ci słabo wychodzi!
:)
--
Trefniś

274. Data: 2015-11-11 14:55:56

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 11:14, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> (...)
>
> Oraz:
> "Do pojemników na plastikowe butelki nie wolno wrzucać m.in. kartonów po
> mleku (papier mieszany), butelek po olejach spożywczych (opakowania
> plastikowe) oraz zakrętek (plastik)."

A gdzie tak jest?

Oficjalnie na stronie MOŚ jednak:

"TWORZYWA SZTUCZNE I METALE
Należy wrzucać:
odkręcone i zgniecione plastikowe butelki po napojach
nakrętki, o ile nie zbieramy ich osobno w ramach akcji dobroczynnych
plastikowe opakowania po produktach spożywczych
opakowania wielomateriałowe (np. kartony po mleku i sokach)
opakowania po środkach czystości (np. proszkach do prania), kosmetykach
(np. szamponach, paście do zębów) itp.
plastikowe torby, worki, reklamówki, inne folie
aluminiowe puszki po napojach i sokach
puszki po konserwach
folię aluminiową
metale kolorowe
kapsle, zakrętki od słoików"

Na PETy jeszcze kontenera nie widziałam.

275. Data: 2015-11-11 14:59:03

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> Lepiej wracaj na prega do wątku o majtkach.
> Tu Ci słabo wychodzi!

toTwoje majtki

276. Data: 2015-11-11 15:04:48

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Na PETy jeszcze kontenera nie widziałam.

To się "popielniczka" nazywa.

--
Jarek

277. Data: 2015-11-11 15:41:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 15:04, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> To się "popielniczka" nazywa.

Racja. Przy najbliższej okazji spróbuję spopielniczyć.

278. Data: 2015-11-11 16:43:19

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .11.2015 o 14:55 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2015-11-11 11:14, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> A gdzie tak jest?
>
> Oficjalnie na stronie MOŚ jednak:

Obśmiewamy tylko stronkę, którą masti się podpiera mimo, że ona też zadaje
kłam jego twierdzeniom.
Oczywiście wyrocznią są wytyczne MOŚ.
Nawet nie próbowałem analizować, czy stronka mastiego jest z nimi zgodna.

> Na PETy jeszcze kontenera nie widziałam.

Eeee...

W ramach ostatnich zadym z segregacją śmieci rzeczywiście raczej poznikały.
Ale pojemniki na butelki plastikowe były jednymi z pierwszych, jakie
pojawiły się po 1989 roku.

Tutaj typowy przykład w kontekście:
http://mojaolesnica.pl/newsphotos-in/smietnik.jpg

Takie druciaki, zawsze wypełnione po brzegi (bo butelki wrzucano szczelnie
zakręcone), to był powszechny widok nawet w najmniejszych miejscowościach.

--
Trefniś

279. Data: 2015-11-11 16:46:46

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś wrote:

> Obśmiewamy tylko stronkę, którą masti się podpiera mimo, że ona też zadaje
> kłam jego twierdzeniom.
> Oczywiście wyrocznią są wytyczne MOŚ.

a ty dalej nie odrózniasz obecnych wytycznych od tego co mówią
wykonujący segregację.

280. Data: 2015-11-11 17:05:20

Temat: Re: Najlepsza śmietana [OT]
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.11.2015 o 13:28, Ikselka pisze:

> Tzn TY mu to wykazujesz? Ja wykazuję, że TY kłamiesz. I co?

Jak widzę, jakieś głosy z plonkownicy się wydobywają.
Czy już ludzie całkiem godności się pozbyli czy co?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)